Salı, Ekim 03, 2006

Bu reklamda yanıltma var mı?


PILSNER_URQUELL_ALARM

Bu film 2003 yılından beri bilgisayarımda duruyor. Geçenlerde aklıma geldi, bir daha seyredeyim dedim. Sonra da aklıma "acaba bu reklamda bir yanıltma var mı" sorusu geldi. Ortaklarla paylaşayım dedim.

Dünyanın ilk hırsız alarmı 1858 yılında Boston'da yapılmış. Hırsız alarmı yapmaya yönelten sebepleri öğrenemedim ama bu filme bakılırsa Pilsner Urquell'i korumak için yapılmış..

Bu film Türkiye'de yayınlansaydı... Acaba kıyamet kopar mıydı? Merak ettim.

2 Comments:

Blogger Serhat Bayram said...

Bizim " TAVUKÇUZADE NİYAZİ EFENDİ " gibi olmasın sakın MURAT KAYA? :)

03 Ekim, 2006 22:03  
Blogger Murat Kaya said...

Tavukçuzade Niyazi Efendi'de bir yanıltma mı vardı? Ben mi kaçırdım acaba?

Çiğdem'in de dediği gibi kurgulanmış bir hayal vardı Tavukçuzade'de. Ama bunda var mı?

Birisi çıkıp "suyu bulan ilk insan bendim" dese...
Bir de "enerji içeceğini bulan kişi benim" dese... Arada bir fark olurdu sanıyorum.

Bir de sevgili Serhat, isimleri büyük harfle yazman "vurgu" mu oluyor?:) Anlayamadım. Dikkatimi çekti.

05 Ekim, 2006 00:17  

Yorum Gönder

<< Home