Salı, Ekim 03, 2006

"Rüyada reklam yazarı görmek" maddesini bulamadım ama...

Rüyada reklam görmek!

Hatalı davranışlar nedeniyle arkadaş çevrenizden dışlanacaksınız demektir. Rüyada bir reklam ilanı okumak, düşmana yenik düşme tehlikesi içinde olduğunuz anlamına gelir. Dikkat edin.

Rüyada bir şeyin reklamını görmek, birisi tarafından iş veya para hususunda aldatılacağınıza delildir. Reklam bir rivayete göre yalanla da tabir edildiğinden rüyada reklam görmek, bir kimsenin yalan ve düzenle mal elde edeceğine işarettir.

Şaşırtıcı, sürprizli durumdur. Düşmana yenik düşme tehlikesi içinde olduğunuz anlamına gelir.

Rüyada yazı yazmak!

Rüyada yazı yazmak hileye; yazı yazan bir kimseyi görmek, hile yapan bir adam manasına gelir.

Bir kimsenin kendi yazdığı yazıyı beğenmediğini görmesi, onun günahlarının kefareti olarak tövbe etmesine ve herkese hile ve dalavere yapmaktan vazgeçmesine, kendisi ile halk arasında her şeyi inkar etmesine yorumlanır. İbn-i Şirin’e göre; bir kimsenin kendisini bir kitap yazarken görmesi haram mala sahip olacağına işarettir.

(Büyük Rüya Tabirleri Kitabı)

Yorum yok!

5 Comments:

Blogger Maksude Kılınç said...

Yuh diyorum!

Kitap okumak, yazı yazmak, bilgilenmek, aydınlanmak ancak böyle bir köhnemiş zihniyetle engellenir. Rüyada okumayı-yazmayı görmek hayıra yorulmuyorsa vay halimize.

Yalandan iş, yalandan meslek ha?

Ben bu kitabı yok sayıyorum arkadaşlar ve asla ciddiye almıyorum!

03 Ekim, 2006 13:46  
Blogger Tuğçe Özel said...

1- Rüyada, Rüya Yorumları Kitabı'nı okumak ne anlama geliyormuş?

2- Rüyada, Rüya Yorumları Kitabı'nın yazarını dövmek de günahmıymış? Açıklaması var mı?

Maksude Kılınç'a yürekten katılıyorum ve bir yuh da ben gönderiyorum!

03 Ekim, 2006 15:10  
Blogger Ahu Serap Tursun said...

Modern Rüya Tabirleri kitabını da üşenmedim inceledim. Aynı dar zihniyet orada da mevcut.

Okumamalı, okuyanları da uyarmalı...

03 Ekim, 2006 16:37  
Anonymous Adsız said...

Bu tip rüya yorumları kitaplarında ya da daha doğrusu Rüya Yorumu geleneğinde "kitap" çoğunlukla "Kur'an" anlamına gelir. Daha doğrusu öyle yorumlanır. "Kitap yazmak" ya da "yazı yazmak" dedin mi de ortalık karışır. Meydan okumak, ihanet etmek gibi anlamlar yüklenir.
"Kitap okumak" ise rüyada çok iyi anlamlar kazanır. Başarının, yükselişin işaretidir. İstediğiniz rüya yorumları kitabına bakın.

Saçmalık bunlar evet... Ama maalesef yıllardır, tüm rüya tabirlerinde bu böyledir.

Sinir bozucu bir durum tabi.

03 Ekim, 2006 16:49  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Çocuklarını yıllığı on milyarlık cemaat okullarında döverek okutmaya çalışan bir zihniyetten ne beklenir ki zaten! Elbette onların yazdığı kitap böyle olur. Kızmıyorum. Kızamıyorum. Sadece bu zihniyete acil, sağlıklı beyinler diliyorum.

03 Ekim, 2006 18:02  

Yorum Gönder

<< Home