Cumartesi, Eylül 30, 2006

'İlginç deneme yapabilir miyiz ?' açıklaması.

Efendim, dün akşam belli bir saate, Şahin Tekgündüz Ortak Deftere bir yazı koydu. Tamam, yazının kamuya açık hale geldiği ile onun gönderdiği saat arasında noktası virgülüne örtüşme olmayabilirdi ama, Şahin belki de o sıralarda online olmalıydı. Hızla bir yazı (not) da ben koyup, başta Şahin olmak üzere, online olanlarımızı messenger üzerinden buluşturup, frenkçesiyle söylersek Ortak Defter Online (ODO oluyor hehehe) yapmak gibi bir hayale kapıldım.

Ve, (alın size bir kural yıkımı daha sayın Tekgündüz ! Bazı noktalama işaretlerine ilişkin kuralları gerçekten gözden geçirmeliyiz,) şu saate kadar okuyanlar şu msn messenger adresinde buluşup sohbet edelim, sonra kaldıracağım bu notu dedim. Nitekim, 3 yazar 3 müşteri temsilcisi toplam 6 (altı) kişi, ve bunların büyük bölümü birbiriyle ilk kez orada tanışıyordu, uzunca bir zaman güzel sohbet ettik... Bendeniz de notu şimdi bildiğiniz haline getirdim, Ortak Defterde bıraktım. Olay budur.

Daha önce, Ortak Defter yazarlarının buluştuğu bir akşam yemeği yapmıştık. Şahin Tekgündüz'ün ünlü ve kışkırtıcı balık bilmecesinin çözümünü öğrenmiş, Save as Draft adlı caz grubunun dünya çapındaki mekanına davet edilmiştik. Online sohbette de hiç fena olmayan bir kısa beraberlik gerçekleşince, durup şu soruyu sormak belki yanlış olmaz :

Birlik, beraberlik, dayanışma, paylaşma ve insanın bazı değerlere inancını ayakta tutan diğer ortak yanlar için, belirli zamanlarda buluşmak iyi olmaz mı ?

Bunun çatısı bile tarif edilebilir. Ortak Değerler yazılabilir. Uzmanlık alanı ne olursa olsun, bu ortak değerler çevresinde güç birliği yapılabilir.

Zaman zaman, msn messenger üzerinden bile olsa, orada bizler gibi birilerinin bulunduğunu duymak için buluşsak kötü mü olur ?

: )

1 Comments:

Blogger Çağlayan İbiş said...

Böyle buluşmalar yeni bir yazar için (benim için) kaymaklı tel kadayıf tatlısı olur.

Keşke Ortak Defter'de o anda kimlerin online olduğunu görebileceğimiz bir sistem olsa.

Mesela isimlerimizin yanında online olduğumuza dair bir işaret olabilir... Teknik olarak bu mümkün müdür acaba?

01 Ekim, 2006 16:00  

Yorum Gönder

<< Home