Cuma, Eylül 29, 2006

İlginç bir deneme yapabilir miyiz ?

Aşağdaki notu, söz verdiğim saatten de yaklaşık yarım saat sonra, kaldırmak yerine, belge olarak kalsın diye adresi değiştirip bıraktım.

Çağrı sonrasında bir grup insan gayet hoş yazıştık. Kimler olduğunu yazmayacağm. Çatlayın, patlayın !

- - - - - - - - - - - - - - -


Bu notu yazdığım sırada saat 21.18...

Her kim bağlı (online) ve örneğin msn messenger'da bağlı ise, bu mesajı alır almaz [burayı sildim işte !] adresli kullanıcıyı ekleyip kendilerini belli edebilirler mi ? Örneğin Şahin Tekgündüz...

Bu notu bir saat sonra kaldıracağım.

5 Comments:

Blogger Maksude Kılınç said...

Saat tam 24:00...
Çatladım ve de patladım!

30 Eylül, 2006 00:07  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Ben bu postadan bir şey anlamadım. Sanırım dün akşam bir şeyler oldu (koyu, keyifli bir muhabbet mesela)
Sahi dün akşam neler oldu? :)

30 Eylül, 2006 13:21  
Blogger Ahu Serap Tursun said...

Şimdi okudum, çok geç kalmışım meğer :)

30 Eylül, 2006 16:50  
Blogger Şahin Tekgündüz said...

Tek olsam, "Ben bu işten hiçbir şey anlamadım" demeye biraz çekinir, duymamış, görmemiş gibi davranırdım, ama soyadı İbiş olan arkadaşımdan cesaret alarak, gerçekten hiçbir şey anlamadığımı açık ediyorum. Ya bende bir sorun var ya da Sevgili Haluk, iyi anlatamadın bu hikayeyi. Üstelik de beni cepheye sürerek. Aşkolsun yani...

30 Eylül, 2006 21:31  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Şahin Ustam, "ben bu yazıdan bir şey anlamadım"dan maksatım, Haluk ustamın yazdıklarından bir şey anlamıyorum, gibi haddim olmayan bir şey demek değildi. Sadece gerçekten bir kafa karışıklığı yaşadım. Haluk Ustamızın öyle açık açık yazmadığı için mutlaka bir sebebi vardır, diye düşündüm. Sanırım benim açık açık neden anlamadığımı yazmam gerekirdi.

01 Ekim, 2006 16:11  

Yorum Gönder

<< Home