Pazartesi, Ekim 02, 2006

Dönen o üçkağıt!

Bizim ajansın yaramaz bir kedisi var. Ama öyle böyle değil tam bir yaramaz. Az önce tuvaletin kapısını açık bulmuş, rafta duran üç rulo tuvalet kağıdını yere düşürmüş. Bir baktık üç rulo kağıt ve Mırmır birbirlerine girmişler. Ajansın bir bölümü gülerken bir bölümü de kızıyordu. Benimse aklıma yıllar öncesinden bir slogan geldi, daldım gitti.

Bunca unutkanlık abidesi, bu anlamda özel insan olan ben, zamanında çok ilginç bulduğum bir reklam filmini yeniden hatırladım.

İşin kötü yanı markayı hatırlamıyorum ama içeriğini unutmak mümkün değildi.

Film yanyana duran üç tuvalet kağıdı ile başlıyordu. Dış ses "Bakın şu dönen üç kağıda" gibi bir cümle ile başlıyordu, hatırlarsınız. Sanırım sonradan davalık oldu kağıtçılar, film yayından kaldırıldı falan.

Kızdığım ama son derece cesur bulduğum bir filmdi. "Diğerleri kötü yapıyor, onlara kanmayın ama ben iyi yapıyorum"un acayip cesur söylenişiydi.

Her ne kadar başkalarının eksiklerini öne çıkararak iş yapmanın yanlış olduğu söylense de Türkiye reklam tarihinde iz bıraktığına inanıyorum bu işin.

4 Comments:

Blogger Maksude Kılınç said...

Arada sırada şapkasız çıkıyorum abi!

Benim görüntülü daktilo dediğim Mac'im, ara sıra bana numara çeker ve şapka tuşu çalışmaz. İşte bu yazıda da öyle oldu. Kağıtlar hem şapkalı ha, ona göre...

Yazının altına dip not koyacaktım, unutmuşum.

02 Ekim, 2006 15:35  
Blogger Bülent Şentay said...

Yanılmıyorsam marka Solo'ydu ve gerçekten iyi işti.

02 Ekim, 2006 17:19  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Benim aklım kedicikte kaldı. :) Tuvalet kağıtlarıyla oynadığı görüntüsü gözümde canlandı da bir an... :)

02 Ekim, 2006 17:50  
Blogger Tayfun Kısacık said...

Yanılmıyorsunuz Bülent abi. Marka Solo'ydu.

03 Ekim, 2006 11:26  

Yorum Gönder

<< Home