Pazar, Ekim 01, 2006

Her zaman gelen gideni aratmaz

Bugün pazar ve ben ilk defa çok mecralı bir kampanyanın fikrini bulduğumun ve son haline getirdiğimin doyumsuz sevincini yaşıyorum. Nasıl oldu bilmiyorum. İçim kıpır kıpır. Görüntüsü olmayan ama sesi olan 37 ekran televizyonuma bakarken(gerçekten de ses var görüntü yok)ne zamandır özlemini çektiğim fikrin bir anda gelmesi... Beni sarması... Beynimin sayısız hücrelerinde kendi sesimin tamamen kapanıp fikrin yankılanışı, ben buradayım, işte beni buldun en sonunda!, demesi... Beni dün geceden beri uykusuz bırakması... Nasıl oldu da geldin anlamıyorum. Üstelik ben tek bir ilan fikrinin peşinde koşarken... Gel hadi, biraz da yemek yiyelim şimdi. Dün akşamdan beyi heyecanımızdan yemek yiyemedik. Kutlayalım bunu. Sana Tanrı misafiri mi demeliyim bilmiyorum ama şu anda benim en değerli varlığım olduğun kesin... Hoş geldin.

9 Comments:

Blogger Maksude Kılınç said...

Ah be Çağlayan bu ne güzel bir duygudur! Sanki dünyanın en önemli sorununu çözmüşcesine bir tatmin duygusu ve huzur!

Oh, şimdi keyfine doyum olmaz. Eline sağlık.

02 Ekim, 2006 10:59  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Çok teşekkür ederim Maksude Kılınç. Sabah mahmureliğiyle bu yazıyı yazdığın için senin de eline sağlık.

Cumartesi akşamından bu yana sarhoş gibiyim. Bu sabah ajansa da nasıl bir heyecanla geldiğimi anlatamam. Herkeste aynı olay yaşanıyor değil mi? Başka bir güzel olan da söylediğin "dünyanın en önemli sorununu çözmüşcesine bir tatmin duygusu" tanımın. böyle bir şey var içimde aynen.

02 Ekim, 2006 11:21  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Son bir haber daha Maksude abla: fikrim biraz önce ajanstan geçti.
:)

Siz ustalarımız olmasaydanız biz çırakların hali nice olurdu bilemiyorum.

02 Ekim, 2006 12:52  
Blogger Ahu Serap Tursun said...

Tebrik ederim :)

02 Ekim, 2006 12:57  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Teşekkür ederim. :)

02 Ekim, 2006 13:50  
Blogger Maksude Kılınç said...

Helal, aferin.

(Ben genellikle bu gibi durumda HOLEEEEY!) derim. Helal ile oley'in birleşmiş hali yani. Ama şimdi demesem diye düşündüm. Niyeyse...)

02 Ekim, 2006 14:28  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Ben "HOLEEEEY" desem bunu çalmış olmam değil mi? HOLEEEEY! :) Çoook teşekkür ederim.

02 Ekim, 2006 14:35  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Ben "HOLEEEEY" desem bunu çalmış olmam değil mi? HOLEEEEY! :) Çoook teşekkür ederim.

02 Ekim, 2006 14:35  
Blogger Tuğçe Özel said...

Çağlayan, üstüne bir sigara yaksaydın :))

Tebrik ederim...

02 Ekim, 2006 16:55  

Yorum Gönder

<< Home