Salı, Eylül 26, 2006

Yeniden Merhaba

"İlk yazım ne konusunda olmalı? Kesinlikle dört dörtlük olmalı. Ya bir sürü yanlış yaparsam? Öyle ya, burası normal bir yer değil. Burası Ortak Defter. Tamam o zaman geç bilgisayarın başına, dedim ve dünden beri girmekte teknik sorunlar yaşadım. Acaba hiç giremeyecek miyim?, düşüncesindeyken bir baktım ki, giriyorum ama bu sefer de aşağıda ismim çıkmıyor! Olsun, dedim yazıyorum ya, bu yeter. İlk yazım hiç bir şey hakkında olmasın. İçimden geçenleri öylece anlatayım kalem dostlarına. "Bundan 5 yıl önce" gibi bir cümleyle başlasam acaba çok mu klişe olur? Yok ya olmaz, tamam artık başlayayım. Hadi yaz Çağlayan. Bırak şizofren ayaklarını. Bundan beş yıl önce üniversitenin ilk yılında elime aldığım sektörümüzün dergilerinden birisinde reklam yazarlarıyla ilgili bir yazıyı okuyup evet, hayatımın sonuna kadar yapacağım işi buldum, dedim ve düştüm İstanbul yollarına bir Ankaralı olarak. Bu yola düşmeler sırasında stajlar, ev aramalar, üzülmeler, heyecanlanmalar, ümitsizliğe kapılmalar, kızmalar ve kızdırmalardan sonra işte sektördeyim, Ortak Defter'deyim. Yeniyim ama yeni sayılmam aslında... Benim gibilere "profesyonel stajyer" deniyor. Bana artık denmiyor çünkü reklam yazarı olarak çalışıyorum. Stajyerlik konusunda da yazacak o kadar çok şey var ki! Neresinden tutsam, neresinden yazmaya başlasam bilemiyorum. Ama size ilk önce bir "merhaba" diyeyim de gerisi gelir biliyorum. Kelimeler dökülür parmaklarımdan... Öyle ya burası Ortak Defter, burası 'kalem dostlarının defteri.' Burası içinden geçenleri olduğu gibi yazanların defteri. Herkese Merhaba!

7 Comments:

Blogger Nokta Çelik said...

Merhaba Çağlayan İbiş. :)

26 Eylül, 2006 21:19  
Blogger Serhat Bayram said...

Çağlayan İbiş, HOŞGELMİŞ!

27 Eylül, 2006 00:55  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Hoşbulduk. Sefalar ve güzellikler bulduk.

Buraya yazmak gerçekten güzelmiş.
:)

27 Eylül, 2006 15:33  
Blogger Şahin Tekgündüz said...

Çağlayan hoş geldin...

Yazını çok sevdim. Bundan sonra da çok seveceğimiz yazılar yazacağından eminim. Ama keşke "ozaman" yerine "o zaman", "bir kaç" yerine "birkaç", "okadar" yerine de "o kadar" yazmaya özen gösterseydin. Bir de o "jr." ne demek allahaşkına?..

27 Eylül, 2006 18:49  
Blogger Çağlayan İbiş said...

o zaman, o zaman, o zaman, o zaman, o zaman, o zaman, o zaman, o zaman, o zaman, o zaman...

birkaç, birkaç, birkaç, birkaç, birkaç, birkaç, birkaç, birkaç, birkaç, birkaç, birkaç, birkaç, birkaç, birkaç...

o kadar, d kadar, o kadar, o kadar, o kadar, o kadar, o kadar, o kadar, o kadar, o kadar, o kadar, o kadar...

yardımcı reklam yazarı, yardımcı reklam yazarı, yardımcı reklam yazarı, yardımcı reklam yazarı, yardımcı reklam yazarı...

Hoş bulduk ve teşekkür ederim Sayın Şahin Tekgündüz. Düzeltmelerinizi ve uyarınızı ev ödevim olarak bilirim. Yazımı şimdi düzeltiyorum.

28 Eylül, 2006 10:26  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Yazımı şimdi düzeltemiyorum çünkü klavye ve mac ile başım büyük dertte.

28 Eylül, 2006 13:15  
Blogger Maksude Kılınç said...

Hoşgeldin Çağlayan. Ödevini iyi yapıyor ve iyi kavrıyora benziyorsun, aferin!

F klavyeye çabuk alışılır merak etme. Niyeyse Q klavyeye alışmak zormuş.

28 Eylül, 2006 21:05  

Yorum Gönder

<< Home