Çarşamba, Eylül 20, 2006

Bence atlı spor ama yine de sorayım dedim: Atlıspor mu, atlı spor mu?

2 Comments:

Blogger Doğan Yarıcı said...

Atlı spor. Nijat Özön, Ana Yazım Kılavuzu böyle diyor. Vural (Baba) Sözer almamış, demek ki ayrı diyor. Fakat binicilik kulübünden söz edeceksek Atlıspor Kulübü.

20 Eylül, 2006 16:29  
Anonymous Adsız said...

Dil Derneği'nin Yazım Kılavuzu'na göre "atlı spor".

Bu arada yeri gelmişken söyleyeyim. Adam Yayınları'nın Yazım Kılavuzu'nu ben de uzun süredir kullanıyordum. Ancak, sıkça yetersiz kaldığını görünce, daha kapsamlı ve doğru olan dil kılavuzunu bulmak için araştırmaya giriştim. Nijat Özön'ün Yapı Kredi Yayınları'ndan çıkan Büyük Dil Kılavuzu'nu ara ara kullanmaktaydım. Fakat verimli sonuçlar alamamaktan şikayetçiydim. En son Dil Derneği'nin Yazım Kılavuzu'nu alıp başucuma koydum. Derdime derman oldu. Tavsiye ederim.

20 Eylül, 2006 16:31  

Yorum Gönder

<< Home