Pazartesi, Ağustos 13, 2007

Hege!


Uzun zamandır tatil yapmıyordum. Bir anda bavulumu toplayıp ‘Ver elini Bodrum’ dedim ve yola koyuldum. Gümbet’te harika bir oteldeyim şu an. Sabah kuş sesleri ile uyanıp, güneşi havuzun veya denizin şıkırtılı sesi ile batırıyorum ve her şeyden uzaklaşmanın keyfini çıkartıyorum. Kısacası keyfime diyecek yok...
Neyse, asıl konuya geliyim hemen, küfür işitmeden :)


Abim Gümbet’te Irish Pub Murphy’s’de sahne alıyor, iş arkadaşı ise Hege. Hollandalı Hege radikal bir karar alıp babası ve kardeşiyle birlikte Bodrum’a, Yahşi’ye yerleşmiş. Dünya tatlısı bir çocuk... Türkçe anlıyor, bizim kültürümüzü benimsemiş ve en güzeli inanılmaz güzel elektro gitar çalıyor. İlginç bir karakteri var. Ne desen ‘Okey’ ya da ‘Why not’ diyor. Ama her öneriye verdiği cevap bu! Zorlamaya çalışıyorum, olur olmadık taleplerde bulunuyorum, hiç farklı bir cevap alamıyorum!


- Hege çok içtin, ama bir tane daha içer misin?
- Okey

- Hege, sabah erken kalkıp denize gidelim. (Gece 3’te program bitiyor, ama biz bitmiyoruz. Direk Bodrum’a Kule’ye gidiyoruz!)
- Okey

- Hege, klimayı kapatır mısın?
- Okey

- Hege, sen deli misin?
- Why not!!

- Hege, Türkçe konuşsana!
- Okey!

- Hege, yemek yiyelim mi?
- Okey!

- Hege, makarnayı çok tuzlu yapmışım ya, istersen yeme boşver! (Otel müdürümüz Mithat, gecenin bir yarısı mutfağı kullanmama izin veriyor, hatta Mithat ile deli yemekler yapıyoruz.)
- No, it’s nice.

Hayatımda gördüğüm en olumlu, en sevimi, en cici adam Hege. Hiç sinirlenmiyor, hiç yakınmıyor ve değer vermeyi biliyor. Hege’yi tanıdığım için çok mutluyum arkadaşlar. Belki bu kadar olumlu birisi sinir bozucu olabilir diyeceksiniz, ama hayır. Herkese bir Hege tavsiye ediyorum. :)

4 Comments:

Blogger Maksude Kılınç said...

Tuğçe, o Hege'ye bir sorsana, kışın ne iş yapacakmış? Hani işsizse haberim olsun, onu İzmir'de müşterilerime kiralayacağım.

Gülen eden olmasın arkadaşlar. Biraz garip bir teklif gibi görünebilir ama hiç de değil. Hakikaten her yere mostralık bir Hege lazım!

14 Ağustos, 2007 11:25  
Blogger Tuğçe Özel said...

Kışın Bodrum ve İstanbul arasında gidip gelecek sanırım. Şu an kesin bir şey yok, ama İstanbul'da da sahne alabilir. Bu öneriyi ileteceğim Maksude Kılınç, o kadar komik ve ilginç bir adam ki bu öneriye sıcak bakabilir :)

14 Ağustos, 2007 16:17  
Blogger Murat Kaya said...

"He ge, geç" yapıyor olmasın sakın? :)

He ge.

16 Ağustos, 2007 05:36  
Blogger Tuğçe Özel said...

Yok, o kadar içten ki...

Dün gece işkembe çorbası içtik. Ekmek bana bana yedi ve garsona dönüp;

'Toursu vaar mi, acaba?' dedi.
Garson da; 'Size acı gelmesin' dedi ama getirdi yine de...

O acı turşuları bir yedi, size anlatamam. İşkembeyi içerken de, 'Eğer Hollanda'da işkembe yediğimi görürlerse köpek maması mı yiyorsun bana derler' diye güle güle kaşıkladı çorbayı...

16 Ağustos, 2007 17:09  

Yorum Gönder

<< Home