Salı, Ağustos 14, 2007

Golatkin

Şubat'ta, bir Ortak Defter gecesinde tanışmıştık Burak Mağralı'yla... Muhabbetin en güzel zamanında "Golatkin" adında bir grubunun olduğunu ve buluştuğumuz haftadan bir hafta sonra Studio Live'da çalacaklarını öğrenmiştim. O sıralar Cen Ajans'taydım ve işler çok yoğun olduğu için dinlemeye gidememiştim Golatkin'i. Ne oldu bilmiyorum, bir kaç gün önce birden aklıma geldi sevgili Burak'ın Golatkin'i. Öylece, aniden... Bu hafta nerede çalacakları var mıdır acaba internette diye araştırırken, sayfalarını buldum şans eseri. "Korkak", Dün", "Bira", "Bilirdik Bilmezdik" gibi dinlemeye doyamayacağınız parçalarını sayfalarından indirip dinleyebiliyorsunuz. Vokalde ve bas gitarda Burak var. Üç gündür durmadan dinliyorum. Parçaların sözleri harika. Müzik mest ediyor... Burak'ın sesi mükemmel. Rockseverlere müjde! Bir grubumuz daha var artık

Golatkin'i dinlemek için: www.golatkin.com

Not: Golatkin'in aylar sonra aklıma gelmesi ve buraya yazmam tamamen ilhamdır.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home