Perşembe, Şubat 15, 2007

Arkadaşlar,

Şahin Bey şu anda ameliyatta, sanırım geç çıkacak ama ziyaret etmek isteyen herkesi bekliyorum. Hasta ziyaretine kalabalık gidilmez biliyoruz, o yüzden gruplara ayrılabiliriz ya da hafta sonu gün ve saat belirleyip gidebiliriz.

Ben bu akşam orada olacağım, eğer isterseniz bana ulaşabilirsiniz.

tugceozel@reta.com.tr

Bana mail yollarsanız, telefon numaramı gönderirim... Numaramı bilen biliyor zaten. Haberleşelim.

Not: Önemli olduğu için yorum olarak girmedim.

3 Comments:

Blogger Okan Akan said...

Sahin Bey'e acil şifalar. Ziyaretine gelemesem de dualarım sizinle.

15 Şubat, 2007 15:18  
Blogger Tuğçe Özel said...

Şahin Bey bu gece yoğun bakımda olacağı için kimseyle görüştürülmeyecekmiş. Hafta sonuna kadar yoğun bakımda kalması bekleniyormuş. İlgilenenler için haber vermek istedim, bu akşam ziyaretçi kabul edilmiyormuş.

15 Şubat, 2007 16:39  
Blogger Maksude Kılınç said...

Şahin Bey ile ilgili bilgi aldıkça aktarırsanız sevinirim arkadaşlar. Umarım durum iyidir.

16 Şubat, 2007 11:20  

Yorum Gönder

<< Home