Çarşamba, Şubat 14, 2007

ACİL DURUM!!!!

Arkadaslar,

Şahin Tekgündüz Abimiz su anda Memorial Hastanesi Koroner Yogun Bakım Servisi'nde... Bugün yapılan anjiyodan sonra kalbe giden üç damarda tıkanıklık saptandı. Kriz gibi bir durum söz konusu olmadı, ama by-pass ameliyatı konusunda doktorlar acele ediyorlar. Çünkü aynı zamanda kalpte ciddi oranda bir ritm düşüklüğü var. Ameliyat Perşembe günü... (Adama nazar mi degdirdik ne?)Bu maili yazmamdaki amaç, bir yandan sizi bilgilendirmek, bir yandan da kan ihtiyaci konusunda yardim istemek.
Kan grubu: A Rh (+) Pozitif

Toplam altı donor gerekiyor. Donorler arasindan secilecek iki kisinin ameliyat gununde de hastanede olmasi talep edilecekmis. Kan verebilecek arkadaslarin bugun (14 Subat) Memorial Hastanesi Kan Merkezi'nde bulunmalari gerekecek.

Acik kalp ameliyatlarinda kan verme konusu biraz hassasiyet gerektiriyormus, belli kosullari var. Soyle ki, donorun;

18-59 yas arasi olmasi,
50-120 kg arasi olmasi,
Son bir yil içinde genel anestezi altinda ameliyat geçirmemis olmasi,
Yuksek tansiyon, seker, tuberkuloz, astim gibi kronik bir hastaliginin olmamasi,
B ve C tipi sarilik gecirmemis olmasi,
(Kadin donorlerin) regl doneminde olmamasi,
Son bir ay içinde antibiyotik tedavisi gormemis olmasi,
Son bir ay içinde asi yaptirmamis olmasi,
Son uc gun icinde aspirin almamis olmasi,
48 saat içinde alkol almamis olmasi,
Daha önce kan bagisinda bulunmussa ustunden en az uc ay sure gecmis olmasi gerekiyor.

Sahin Abi'ye gecmis olsun diyor, hepinizin ilgisine tesekkur ediyorum.

Sevgiler,A. Selim Tuncer

5 Comments:

Blogger Ahu Serap Tursun said...

Çok üzüldüm.:(

Günlerdir cep telefonundan arıyorum ustamı ama ulaşamıyordum. Nedeni rahatsızlığıymış demek. :(

Çok geçmiş olsun ustam, en kısa zamanda ziyaretinize geleceğim. Ve inanıyorum ki en kısa zamanda da iyileşeceksiniz. Tüm dualarım sizin için...

14 Şubat, 2007 11:13  
Blogger Maksude Kılınç said...

Şahin Bey'e şifa diliyorum. Çok üzüldüm. Bizi durumdan haberdar edersen sevinirim Tuğçe. Dilerim her şey yolunda gider.

14 Şubat, 2007 11:48  
Blogger Çağlayan İbiş said...

:(
Çok geçmiş olsun Şahin Tekgündüz ustamıza. En yakın zamanda sağlığına kavuşup aramıza dönmesi dileklerimle...

14 Şubat, 2007 15:46  
Blogger Murat Kaya said...

Acil şifa diliyorum. Geçmiş olsun.

14 Şubat, 2007 17:13  
Blogger buraKargın said...

Çok geçmiş olsun, acil şifalar ve sabır diliyorum.

15 Şubat, 2007 20:24  

Yorum Gönder

<< Home