Çarşamba, Ocak 31, 2007

Bu bir davettir

Saygıdeğer ortaklar!

Bir nevi mağara adamı olmama rağmen bu aralar sosyalleşme ihtiyacı duyduğum içindir ki, Cumartesi günü saat 15.00 itibariyle Nişantaşı'nın güzide mekanı Zihni'de olacağım. "Bu nedir böyle Çarşamba gecesi Çarşamba gecesi?" dediğinizi duyar gibiyim ve plan için biraz geç olduğunun farkındayım ama çok yalnız olduğum şimdi aklıma geldi. Gelirseniz ve sabahın o saatinde Efes Dark veya Jack & Coke içen birini görürseniz o benimdir, çekinmeden "Aaaa, İnci Vardar sen misin yani?" diyebilirsiniz.

Sayın Haluk Mesci; oluşturduğunuz ve bizlere devrettiğiniz blog'unuzu hala takip ediyorsanız haberiniz olsun, başımızın üstünde yeriniz var.

Sayın Bülent Şentay; belki gençler paylaşmak istemiyor değildir. Gayri-resmi bir ortamda denemeye değmez mi dersiniz?

Pek sevgili Murat Kaya; çeşitli yazılarınız için nefis malzemeler çıkarabilirsiniz sanıyorum. Bilemiyorum fazla söze gerek var mı?

Burak'cığım Mağralı; biraz alkol ve biraz muhabbetin eksikleri tamamlayacağını umuyorum.

Sevgili Maksude Kılınç; İstanbul'da olmadığınızı biliyorum ve zorlamak istemiyorum ama hafta sonu yolunuz düşerse yeriniz hazır.

Sayın Hatice Üzgül; sizin için depreşmiş diyorlar. Açılırsınız belki diyorum ben de.

Sayın Burak Kargın ve Çağlayan İbiş; son zamanlarda yazdıklarınızla ne kadar ilgimi çektiğinizi şimdiye kadar belirtmedim ama aklınızda bulunsun.

Sayın Nokta Çelik; tanışmıyor olsak da isminizin ister istemez aklımda kalması bir tesadüf olamaz. Günün birinde aklımı kaçırıp çocuk yaparsam böyle bir isim vermek isterim ama önce asıl isim sahibine ne kadar benzeyebileceğini görsem fena olmaz.

Diğer tüm tanımadıklarım veya tanıdığımı hatırlamadıklarım; özel davet beklemeyeceğinizi umarım. Alelacele düzenlenmiş olsa da eğlenceli bir buluşma olacakmış gibi bir his var içimde.

12 Comments:

Blogger Çağlayan İbiş said...

Sevgili İnci Vardar, sandın mı ki seni orada yalnız bırakırız?? Hele ki Ortak Defter*in doğum gününde!
Cumartesi günü, saçı sakalı birbirine girmekten mağara adamına dönmüş, önünde birası ve kısa Winston soft sigaralı biri de orada olacak.
:)

01 Şubat, 2007 10:22  
Blogger Maksude Kılınç said...

Kenarda bir yer isterim, izlemek en sevdiğim şeydir. Kimin kim olduğunu keşfetmeye çalışmak ne eğlencelidir bilir misiniz?

İnci, benim çılgın arkadaşım Beno'ya benziyor sanırım. Kafa olarak tabii...

Nokta, kafamda canlandırdığım gibi biri çıkmazsa çok şaşıracağım, yanılmayacağımı sanıyorum.

Çağlayan'ın yaramaz bir çocuk olduğunu düşünüyorum. Sanırım Burak da onun uslusu...

Murat Kaya beni çok güldürecek ve çok hayrete düşürecek. Eminim yine ilginç bir bakış açısı vardır.

Hatice gelecek ve çok sert bira ile sigara tüketeceğiz.

Ahu Serap ile yüzyüze tanışmak ve gençlik projelerine fikir aktarmak güzel olacak.

Doğan Yarıcı ile sıkı bir tokalaşma yaşayacağım. Cesaret üzerine iki laf ederiz, ihtiyacım var.

Vahide hakikaten uslu biri misin? Yoksa içinde çaktırmadığın fırtınalar da yaşar mısın?

Tansu yine gülerek gelecek, "üstadem naber yav" diyecek.

Haluk'u severim, yine o gülümser yüzüyle bizi azarlayacak, yakamdan düşün diyecek.

Şahin Bey keşke gelse, onun o dingin ama fırtınalı abiliğine ihtiyaç var sanırım.

Ooff off, çok güzeldi!

Yahu o gün en yakın arkadaşımın doğma günü var ve gizli partiyi ben organize ediyorum. Sizin için de kafaları çekeceğim, siz de benim için çekin.

01 Şubat, 2007 11:06  
Blogger Okan Akan said...

Cumartesi saat 15'te ajanstan çıkıp, Kordon civarında bir barda masaya çöreklenip, çok yazarlı defterimizin mesafe tanımaz paylaşımını kutlamak ve Zihni'de bir araya gelmiş ortaklarıma uzaktan da olsa katılmak amacıyla 3-5 bira deviriyor olacağım.

Hepimize iyi kutlamalar diliyorum şimdiden.

01 Şubat, 2007 13:21  
Blogger buraKargın said...

Gelmeyi çok isterdim İnci Hanım, anlamlı ve ihtiyacım olan bir davet bu. Ancak, şu an memlekette ailemin yanındayım. İnşallah bir başka buluşmada tanışma fırsatı bulurum 'Ortak'larla...

Bu arada yorumlar için teşekkürler, herkes hakkında fikir sahibi oluyoruz ağır ağır... Yazılardan ve yorumlardan çözümlemek zor olsa da ayrı bir keyfi var. Tanışınca kolaylaşacaktır.

Muhabbetiniz güzel olsun.

Sevgiler...

01 Şubat, 2007 16:55  
Blogger Nokta Çelik said...

Teşekkür ederiz İnci Vardar:)

Yorumlar için de ayrıca teşekkürler. İki gündür 13'üncü cuma gibi seyreden akışıma hoşluk kattınız:)

Cumartesi 15:30'da 1.5 ay onceden planlanmış başka bir programım vardı. Bu durumda diğer arkadaşımdan özür dilemem gerekecek. Ya da hep birlikte saatlerimizi 18:00'e ayarlayalım:))

01 Şubat, 2007 17:09  
Blogger Murat Kaya said...

Teşekkür ederiz pek sevgili İnci Vardar :)

Görüşürüz diyelim.

Maksude Hanım, size de teşekkür ederim. Hoş düşünceleriniz için. Sevgilerimle.

01 Şubat, 2007 17:44  
Blogger Vahide Tandelen said...

"Vahide hakikaten uslu biri misin? Yoksa içinde çaktırmadığın fırtınalar da yaşar mısın?"

Beni ne kadar şaşırttığınızı anlatmam zor. :) Cumartesi deneyeceğim.

02 Şubat, 2007 00:54  
Blogger Ahu Serap Tursun said...

Aranızda olmayı inanın çok isterdim ancak hem iş hem de kısa bir tatil için hafta sonu Uludağ'da olacağım. Keyifli bir sohbet diliyorum sizlere. Aklımda ve yüreğimdesiniz...

Bir sonraki organizasyonda buluşabilmeyi diliyorum:)

02 Şubat, 2007 12:59  
Blogger İnci Vardar said...

Gelemeyecek isimleri okudukça biraz daha plan-program insanı olabilmeyi diledim. Aklımdan organizasyonu daha ileri ve herkese uygun bir tarihe almak geçtiyse de hemen sildim bu ihtimali. O yazıyı yazdıktan sonra yarım saat gönderip göndermemek; gönderdikten sonraki yarım saat de silip silmemek arasında kaldım. Bilemiyorum sosyal fobik bünyem bir daha böyle bir stresi kaldırır mı... :)

"Belki de en güzeli böyle."

02 Şubat, 2007 14:09  
Blogger Nokta Çelik said...

Ben geliyorum:)

02 Şubat, 2007 15:53  
Blogger Melih Cılga said...

Defterdeki ortaklarımla tanışmak için güzel bir fırsat: Uğrayacağım... :)

02 Şubat, 2007 17:28  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Yarın harika olacak. :)

02 Şubat, 2007 18:00  

Yorum Gönder

<< Home