Pazartesi, Ocak 29, 2007

Yazacağım...

Yazağım işte. Uğraşma benle... Sen ne dersen de, ne yaparsan yap burası benim defterim. Her şeyime karışabilirsin ama buraya asla! Hem sen de kim oluyorsun ki? Altı üstü hayatımın bir kısmını oluşturuyorsun. Evet sana aşık olabilirim, seninle sevişebilirim hatta ve hatta kimi zaman seni bırakmak bile isteyebilirim ama defterime karışmana, oraya yazmamı engellemene asla izin veremem. Hem bütün zamanımı da sana ayıramam ki. Dışarıda yaşanacak koca bir hayat, yazılacak milyonlarca konu, seveceğim, konuşacağım dostlarım, o güzel insanlar var. Başkasına da aşık olmak istiyorum artık. Ona dokunmak, onu çok sevmek, onun için şiirler, içinde olduğu öyküler yazmak, her şeyden önemlisi ona çok saygı duymak istiyorum. Evet, seni aldatacağım. Hem de çatır çatır. Yeterince anlamadın galiba, sen benim her şeyim değilsin. Hadi bırak beni de gideyim evime. Bugün yeterince seviştik hem. Bak seni mutlu ettim. Başına güzel şeyler koydum, seni gerekesizliklerden arındırıp tek kağıt üzerinde yeterince iyi anlattım. Adın reklamcılık olabilir ama sen hayatımın tamamını işgal edemezsin...

Yazacağım sevgili ortaklar, yazacağım. Şu işler, ah şu işlerden başımı kaldırabilsem... Biliyorum bahane değil, zamansızlık değil, hele hele yazma isteksizliği hiç değil! Yazacağım... Yazacağım... Yazacağım...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home