Cuma, Ocak 19, 2007

Ortak Defter'in yeni Blogger'a taşınması...

Blogger'ın, blogları, biraz daha düzeltilmiş ve özellikler eklenmiş yeni versiyonuna taşınmaya yöneltmesi, beraberinde bazı sorunları da getirdi. Bununla birlikte bunlar aşılamayacak dertler değil.

Sağ sütundaki yayıncılar başlığı altında birçok yazarın isminin görünmemesi, taşınan blogla birlikte yazarların da yeni blogger'a taşınmamasından kaynaklanıyor. Blogger'ın bunun için tüm yayıncılara, yönlendirmeyi kolaylaştıracak otomatik bir mail yollaması lazım, ama bu olmuyor.

Peki ne yapmalı?
Bir kere yeni Blogger'a, Google hesabı ile giriş yapılabiliyor. Yani öncelikle bir Google hesabınız olmalı. Bunun için isteyenlere ben şahsen Gmail davetiyesi atabilirim (emrahakay[et]gmail.com). Sonra "dashboard"da "switch" yazan yere tıklayın.

Yine mi olmadı? O halde bu bloğun sahibine (admin yetkilerini elinde bulundurana) mail atıp yeniden (sıfırdan) üye yapılmanızı istemekten başka çare varsa onu da ben bilmiyorum.

Bundan böyle, sağ üstte göreceğiniz "new blogger" ikonundan veya www2.blogger.com adresinden yapmalısınız. Bu adres sizi eski adrese yönlendiriyorsa, tarayıcınızın kaşesini (cache) boşaltınız.

Herkese kolay gelsin :)

5 Comments:

Blogger Okan Akan said...

"Katkıda Bulunması Umutla Beklenenler" listesinde bu kadar az kişi kalmamız üzücü...

19 Ocak, 2007 19:46  
Blogger Nokta Çelik said...

Ben ise tam tersine, bir günde bu kadar kişinin ilgi gösterip yeni sisteme giriş yapmasına sevindim:)

19 Ocak, 2007 20:01  
Blogger Maksude Kılınç said...

Arkadaşlar, bugün ajansta, Erçin ve Emrah'ın uyarılarını takip ederek denedim ama olmadı. Şimdi evde Nokta'nın mailindeki uyarılara göre denedim, oldu! Oysa aynı şeyleri tekrarlayıp durmuştum.

Ajansta Mac evde PC kullanıyorum. Mac ve PC karmaşası yaşanmış olabilir mi?

Eğer değilse benim yine saftirikliğim tuttu demektir.

19 Ocak, 2007 21:07  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Oooohhh beee! En sonunda girebildim deftere...

Defter aynı defter, yeni sistemde ne değişti daha anlayamadım, göreceğiz... Yine de hepimize hayırlı olsun güzel Ortak Defter'in güzel yazarları...

20 Ocak, 2007 12:17  
Blogger buraKargın said...

Ben de girebildim, beta versiyonunu kullanmak daha rahat.
Geçmiş postlar nasıl gelecek acaba?

20 Ocak, 2007 15:55  

Yorum Gönder

<< Home