Cuma, Ağustos 18, 2006

Çiçek Pasajı teklifidir. [Dikkat, tarihte düzeltme -26 Ağustos 2006 Cumartesi- eklenmiştir !!!!]

Efendim, bir iki mesaj öncesinin yorumlarında ortaya çıkan bir durum dolayısıyla, bir ilke birlikte girişiyoruz :
Ortak Defter yazarlarından arzu edenlerin etten kemikten kimlikleriyle Çiçek Pasajında buluşması ve çepeçevre dertleşmesi söz konusu.
Orgütleme işi bendenize düşmüş bulunuyor. Ben de öneriyorum :
22 Ağustos 2006 Salı akşamı saat 19.30'dan itibaren, İstanbul Çiçek Pasajı Seviç Restoranda !
Kesin geleceklerin bunu e-posta ile bana yazmalarını rica ediyorum. Oluşacak sayıya göre yer ayıracağım.
Gelirim deyip gelmeyeceklere ceza vereceğiz. Geleceğim demeden gelenlere ne yaparız bilmiyorum.
Sevgiler, selamlar.
Haluk Mesci
- Davet Ortak Defter yazarlarına ise de, okuyup gelmek isteyecek grafikçi, müşteri temsilcisi, müşteri, medyacı, ve diğer kardeşlerimizden de haber almak isteriz.
- Böylece Defteri kimin okuduğunu kimin okumadığını anlarız.
- Baktık büyük bir grup oluyoruz, o zaman mekanı gözden geçiririz.

Aşağıda önemli bir düzeltme var, mutlaka okuyun !!!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Gözden kaçması olasığına karşı, buraya, ana mesajın içine yazayım istedim düzeltmeyi. Ortak Defter yazarlarından Ahu Serap Tursun hiç düşünmediğim bir şeye işaret ettiği yorumda Bursa'dan geleceğini, Salının zorluk yaratacağını söylüyor. Haklıdır. Aslında Salıyı tenha olur ümidiyle önermiştim. Ama ertesi gün çalışılacağını filan da düşünerek, buluşma tarihini 25 Ağustos Cuma veya 26 Ağustos Cumartesiye kaydırmayı öneriyor, özür diliyorum. Görüşlerinizi alabilir miyiz ? Şu ana kadar, AST dışında, geleceğini belirten bir tek arkadaşımız var. Değişikliğin onun için de uygun olduğunu umarım.

19 Comments:

Blogger Ahu Serap Tursun said...

Sayın Haluk Mesci ustam, tarihi görünce içim acıdı... Ben Bursa'dan geleceğim ve gelmeyi çok istiyorum. Acaba bu tarihi hafta sonuna almanız mümkün mü? Çok bencilce bir talep biliyorum. Hayır derseniz, tüm planlarımı ona göre ayarlamaya ve tabi ki gelmeye çalışacağım...
Sesli düşünüyorum ve diyorum ki ; Ahu, herkesin hafta sonu başka planları vardır, zorlama istersen...
Ama ricam budur sizlerden sayın ustalarım...
Cevabınızı yine defterimizden takip edeceğim...

18 Ağustos, 2006 18:42  
Blogger Ahu Serap Tursun said...

Bu arada gecemize, ortağım Müşteri İlişkileri Yönetmeni Burçin Alpacar da katılmayı arzu ediyor. Yani biz iki kişi olarak katılmayı düşünüyoruz. Sayın ustam size bununla ilgili mail de atıyorum.

18 Ağustos, 2006 18:50  
Blogger Ahu Serap Tursun said...

Çok teşekkür ederim tarih değişikliği için. Cuma yada Cumartesi, hangi gün derseniz. Biz ordayız :)

19 Ağustos, 2006 11:06  
Blogger Şahin Tekgündüz said...

Sanki cumartesi daha uygun...

19 Ağustos, 2006 11:20  
Blogger Haluk Mesci said...

Evet, 26 Cumartesi daha pratik ve uygun görünüyor. Öyle kesinleştirmiş olalım.

19 Ağustos, 2006 12:05  
Blogger Maksude Kılınç said...

Çok aç olup da ciğere bakan kedi gibi hissettim kendimi.

Ben gelemiyorum, ama gönlümün ve aklımın sizinle olduğunu da söylemem gerek.

Varmışım da gönülden kahkahalar atıyormuşum, sohbetlere katılıyormuşum gibi düşünün emi?

İyi eğlenceler, harika sohbetler size...

21 Ağustos, 2006 11:35  
Blogger Tuğçe Özel said...

Cumartesi daha uygun sanki...

Sabırsızlıkla bekliyorum :)

21 Ağustos, 2006 11:43  
Blogger Erçin Sadıkoğlu said...

Cuma'da cumartesi'de, ikisi de uygundur.
Bu evet anlamına geliyor, hatta "evet geliyorum" anlamına geliyor :)

21 Ağustos, 2006 11:46  
Blogger Kağan İşmen said...

Benim için hafta içi daha uygundu aslında...
Cumartesi İstanbul dışında olmazsam, ben de gelirim diyebiliyorum şu anda!

Gelemezsem de, herkese iyi eğlenceler.

Kağan İşmen

21 Ağustos, 2006 14:53  
Blogger Şahin Tekgündüz said...

Çok mu acımasız ve anlayışsızım bilmiyorum ama, kimilerinin cumartesiye kadar "de" ve "da" ekleri konusunda biraz yazım kılavuzu karıştırmalarını öneriyorum.

21 Ağustos, 2006 21:33  
Blogger Erçin Sadıkoğlu said...

Cuma da cumartesi de, ikisi de uygundur.
Bu evet anlamına geliyor,
hatta "evet geliyorum" anlamına geliyor.


(hemen faydasını gördüm imla kılavuzunun) :)

21 Ağustos, 2006 23:10  
Blogger Çağlar Uzunca said...

Ne zaman İstanbul dışına çıksam çok önemli bir şeyler kaçırıyorum. Son olarak da: Çiçek Pasajı, rakı kadehleri; Defter Ortaklarımı, ustalarımı dinleme keyfi... Ben gelemeyeceğim maalesef, size iyi eğlenceler ve mümkünse bir iki kadeh de benim için tüketin.

22 Ağustos, 2006 19:38  
Blogger Ahu Serap Tursun said...

Acaba kaç kişi olacağız yemekte?
7 kişi katılacağını belirtti.

( Meraklıyım...Çok meraklıyım... Fazla merkalıyım :) )

25 Ağustos, 2006 10:34  
Blogger Haluk Mesci said...

Efendim...

Toplam, epi topu, koskoca 12 -yazıyla on iki- kişi gelebileceğini bildirdi. Bursa'dan kalkıp gelenler var. İzmir'den selam yollayanlar var. İstanbul'dan yazıyı bile okumadıklarına bahse gireceğim dostlarımız var. Bir kişi yurt dışından gelen kardeşine bağlı olarak gelebilecek-gelemeyecek yani havada. Bir kişi tarihi değiştirdiğimiz için gelemiyor. Bir arkadaşımız ajansı tatilde olduğu için uzakta, gelemiyor. Bir okurumuz çok istediğini ama F1'de olacağı için gelemeyeceğine karar verdiğini bildirdi.

İşte bu.

Ben derim ki, yazmayanlara alıştıydık ama okumayanlar da olduğunu gördüğümüze göre, yemekte tartışıp bir karar verelim : Ortak karar çıkarsa, yazmayanları-okumayanları çıkarıp, tasarımcı kardeşlerimizi, müşteri temsilcisi, stratejist, araştırmacı, akademisyen gibi dostlarımızı da katmalı mıyız...

Bugün öğleden sonraya kadar bekleyip yarın akşamki yemek için Çiçek Pasajı Seviç Restoranda yeri ayıracağım. Geleceğim deyip durumunda değişiklik olanların bunu bir an önce bildirmesini rica ediyorum.)

25 Ağustos, 2006 12:02  
Blogger Haluk Mesci said...

Haber tazeliyorum : Şu an, sayımız 15 olmuştur !!

25 Ağustos, 2006 12:17  
Blogger Seral Çelikbaş said...

Çiçek paşajı Seviç'in yeri bir başkadır bende. Haluk Mesci ve sevgili reklam yazarı arkadaşlarımla ilk orada tanışmıştık. Ortak Defter yazarlarıyla da aynı yerde tanışmak, konuşmak çok güzel olacaktı fakat ben bu gece şehir dışına çıkıyorum. Tatilim biraz buruk başlıyor, çünkü gelmeyi çok isterdim.
Sizlere hoş sohbetler dilerim. Çok keyifli bir gece olacağına eminim.

Tadı damağınızda kalsın ki, tekrarını yapalım:)

25 Ağustos, 2006 12:51  
Blogger Önder Öncel said...

Tazelenen haberin içinde sanırınm biz de varız. Vahide ve Önder da katılıyorlar geceye yeni evli bir çift olarak :)

25 Ağustos, 2006 13:20  
Blogger Nurettin Yay said...

+2

25 Ağustos, 2006 14:09  
Blogger Maksude Kılınç said...

Haluk, yazar yazarın derdinden anlar yahu. Az olsun temiz olsun, ne dersin?

25 Ağustos, 2006 17:50  

Yorum Gönder

<< Home