Cumartesi, Ağustos 12, 2006

Ortak Defter hakkında;

Haluk Bey'e ne kadar teşekkür etsem azdır. O "Seni de artık ortak defterci yapalım." demeden önce, arada bir bilgisayarın başına geçip sadece sizleri okumakla yetiniyordum. Oysa burada yazar olmak daha başkaymış.

Diğer bloglara benzemiyor. Gerçek bir güç trafosu:)) Düşüncelerimi, sevinçlerimi, üzüntülerimi paylaşabildiğim, hayatımda bir gelişme olurolmaz bir an önce aktarmaya can attığım bir defter. Artık kendimi eskisi kadar yalnız hissetmiyorum. Maksude Hanım var, Haluk Bey, Şahin Bey var... Bir de arkadaşlarım Murat Kaya, Tuğçe Özel ve Çiğdem Zeytin var. Ayrıca düşüncelerine önem verdiğim daha birçok usta var. Kırk yıl arasam bir arada bulamayacağım özel insanları ben burada buldum.

Belki de her zamanki gibi aşırı duygusal yaklaşıyorum ama, ben ortak deftere çok bağlandım.

Her şeyi paylaşıyorum ya, bunu da bilin istedim:)

2 Comments:

Blogger Tuğçe Özel said...

Hatice sana gerçekten katılıyorum. Bu kadar değerli ustaları bir arada görmek ve onların düşünceleri arasında gezinmek, görüşlerini bilmek zihnimizi nasıl da aydınlatıyor....

Hatırlatırım, daha 3 ay önce yaşadığım "ajans kazası"nda tek yumruk olduk. Yaşanan haksızlığın cevabını o kadar güzel verdik ki, karşı taraf bile şaşkınlığını gizleyemedi. (Bu arada bu konuyu açıklamak isterim; şahsımdan özür dilendi, tekrar tekrar konuyu açıp ortak defterin huzurunu kaçırmak istemedim.)

Tabii kolay kolay bir daha edinemeyeceğimiz dostlukları da yaşamak bu defterin kaymağı olsa gerek... Bu devirde "dost" kelimesinin sözlük anlamını dahi bilmeyenler var.

Hem ortak defteri hem de önümüzde sereserpe uzanan engebeli yılları paylaşacağız seninle, eminim...

Ortak deftere zaman ayırıp okuyan, emek harcayıp yazan herkese teşekkür ederim... Ayrıca hepimizi bir araya toplayan, ortak defteri yaratan Haluk Mesci'nin ve aralarında bulunduğum ustaların kalem tutan ellerinden öperim...

14 Ağustos, 2006 11:25  
Blogger Murat Kaya said...

Teşekkür ederiz sevgili sayın Hatice Üzgül.

18 Ağustos, 2006 01:10  

Yorum Gönder

<< Home