Pazar, Ağustos 06, 2006

'PRAGMATİK' hakkında, cevap var !

İlk olarak Kağan İşmen'in dile getirdiği, yurtdışı tur sorunları üzerine bir cevap gelmiş Ortak Defter'e. Hatalarıyla filan aynen alıyorum ve ilgili bütün arkadaşların dikkatine sunuyorum ama uzun uzun yazışmalar olacaksa, ki herhalde olur, Ortak Defter üzerinden değil kişisel yazışmalarla yapılmasını rica ediyorum. Ulaşılan noktayı, herhangi bir noktaya ulaşılırsa tabii, heh, bizlere de duyururlar herhalde...
-----------

Ali Şeker bey (e-posta adresi : a.seker@clubiremtur.com ) 4 Ağustos 2006 günü Ortak Defter'e göndermişler, Gülbin Ayhan adlı ilgiliye (e-posta adresi g.ayhan@clubiremtur.com ) kopyasını göndermişler.

PRAGMATİK !!!!
26.05.2006

Sitenizin ,belirli turizm şirketlerine hizmet amaçlımı yoksa,tüketiciyi bilgilendirme amaçlımı olup olmadığı anlamak isterim önce.Yoksa,birtakım turizm acentelerinin,olumsuz gibi gözüken olaylardan yararlanarak,kendi leyhlerine reklam amaçlı kullanabilmek amacımı taşımaktadır ?
Bahsi geçen müşteri ile gerekli yazışmalar yapılmış,hatta kendisinden " ilginize teşekkür ederiz" diyerekde yanıt gelmiştir.Fakat burada,yetkililerden ses,seda yok demektedir.
Motor kaptanı 20 euro demiş... Ya rehberlik ücreti.?Bedavamıdır ? İki kişiye bir rehber ücretinin ne kadar olduğunu Pragda en iyi olan kişiler!!! bilmemektemidir ?Grup deparlı turlarda bile ekstra tur fiyatlarının kişi sayına göre değişebildiğini bilmemektemidir ?Private olarak yapılan turların ,regular turlardan daha farklı fiyatlı olduğunu, Pragda tek !!! olan kişiler bilmemektemidir?Müşteri bilmeyebilir.Kendisine zaten durum izah edildi.Yada diğer turların private olarak yapılmasından dolayı fiyatın farklı olduğu izah edildi.Pragda tek olan! iyidir de neden ,müşteriler Pragda Club İremtur u tercih etmektedirler ? Ben kimseye iyi yada kötü demiyeceğim,bunu elbetteki er yada geç müşteriler değerlendirecektir.Piyasada kimin ne olduğu,gücü,ciddiyeti bilinmektedir.Ama bir meslekdaşımızın bu şekilde davranması doğrusu üzüntü vericidir.Zira er yada geç bu turizm dünyasında,karılaşılacak,paslaşılacaktır.Bundan daha kötüsü Yeşil Elmanın başına gelmemişmidir?Doğrusu çok ayıp...
Ayrıca,Çek Cumhuriyetinde euro verdiğinizde üstünün euro verilmediğini sanırım Prag da en uzmanların! bilmesi gerekiyor .

Ben sitenizin,tüketiciyi bilgilendirici, hatası olan turizm şirketini uyarıcı ( aslını,astarını araştırarak ) nitelikde olmasını dilerdim.

Saygılarımla

Ali Şeker
Yurt Dışı Turlar Müdürü
CLUB İREMTUR

4 Comments:

Blogger Haluk Mesci said...

Sn Şeker,

Sizin deyişinizle söyleyeyim, azıcık aslını astarını araştırsaydınız 'sitemizin' site değil blog olduğunu, işinin de turizm veya turizm şirketleri değil reklam yazarlarının kendi aralarında mesleki bilgi alışverişi olduğunu görürdünüz.

Yine de ilginize teşekkürler, konuyla doğrudan ilgili arkadaşlar veya konuya ilgi duyan reklam yazarları size doğrudan yazacaklardır. Açık fikirli bir ileşitim dilerim. Ne demişler, insanlar konuşa konuşa anlaşırmış.

06 Ağustos, 2006 11:00  
Blogger Ender Emiroğlu said...

Konu kapanmıştı ama...

Yazmıştım, cevap geldi, ben de Ali Bey'e cevap yazdım. İlgisi ve nezaketi için Club İremtur'dan Ali Bey'e, Gülbin Hanım'a ve derdimi duyurdugum, duyurabildiğim Ortak Defter'e teşekkürler.

Ender Emiroğlu

06 Ağustos, 2006 17:29  
Blogger Kağan İşmen said...

Sn Şeker,

balayı zehir olsa da, tatil dönüşü mağdur arkadaşımızı ikna ettiğnize göre, ortada sorun yok gibi görünüyor!

Sevgili Ender başına gelenleri yazmış ve dert yanmış. Ben de sıradan bir gezgin olarak, arkadaşımla deneyimlerimi paylaştım. Prag için, hem kendisine, hem de gruptaki diğer meslektaşlarıma Yeşil Elma'yı önerdim. Çünkü memnun kalmıştım Prag turlarından.

Biz buna -word of mouth- diyoruz!
Siz de buna değecek turlar düzenleyin, sizin müşterileriniz de turlarınızdan memnun ayrılsın, emin olun onlarda yazacaktır memnuniyetlerini.

Yani burada mağdur olan siz değil, sevgili Ender Emiroğlu'dur. Yazdıklarınız hiçbirini de bizler, yani sıradan gezginler bilmek zorunda değiliz. Bizim için esas olan, tur sırasındaki memnuniyettir. Gerisi boştur!

Burada gösterdiğiniz hassasiyeti, turlarınızın organizasyonunda da göstermeniz dileğiyle...

Sevgiler

Kağan İşmen

07 Ağustos, 2006 11:58  
Blogger Maksude Kılınç said...

İletişim kurmak, bazen en olmadık sorunları çözebiliyor. Bir süre sonra sağlıklı iletişim kurmayı da öğreniyor insan.

Buna inanmaya ve uygulamaya devam edelim.

09 Ağustos, 2006 10:11  

Yorum Gönder

<< Home