Pazar, Temmuz 30, 2006

Merhaba

Saygı duyduğum ve takip ettiğim Ortak Defter ustalarının arasında olmaktan dolayı onur duyuyorum. 13 yıldır reklam dünyasındayım. Bursa'da bir reklam ajansının kurucu ortağı olsam da, 'ne iş yapıyorsunuz?' diye soranlara, ne mutlu ki reklam yazarıyım diyorum. Yıllardır en büyük aşkım reklam. Yazıyorum, okuyorum, çiziyorum, takı ve giysi tasarlıyorum, albüm, dergi ve film afişi koleksiyonu yapıyorum, kendime sakladığım yüzlerce şiirim ve hala bitiremediğim bir kitabım var. Uydurma yemekler yapmaya ve çocuklara masallar anlatmaya bayılıyorum. Az çok deli bir ruhum var. Ve burada olmaktan dolayı çok mutluyum.

Teşekkür ederim.

8 Comments:

Blogger Murat Kaya said...

Hoşgeldiniz sayın Ahu Serap Tursun.

31 Temmuz, 2006 07:58  
Blogger Murat Kaya said...

Hoş geldiniz sayın Ahu Serap Tursun.

31 Temmuz, 2006 07:59  
Blogger Murat Kaya said...

"Hoş geldiniz" ile "hoşgeldiniz" tartışması başlatır mı acaba bu iki post.

Görünen o ki; bende çoktan başlatmış söz konusu tartışmayı. :)

31 Temmuz, 2006 08:01  
Blogger Haluk Mesci said...

Murat, 'post' yerine Türkçe bir karşılık üzerinde anlaşsak ve onu kullansak diyorum. Ne dersin ?

31 Temmuz, 2006 08:43  
Blogger Erçin Sadıkoğlu said...

Murat Kaya'cığım, "yorum gönder"e tıklıyorsun, ama hala "post" diyorsun? Neyse:)

Sevgili Ahu Serap Tursun, hoş geldiniz defterimize...
Sevgiler, selamlar Bursa'ya...

31 Temmuz, 2006 09:51  
Blogger Ahu Serap Tursun said...

Çok teşekkür ederim. Hoş bulduk.

31 Temmuz, 2006 14:29  
Blogger Murat Kaya said...

Haluk Abi, 'post' yerine, 'giriş' demeyi düşünmüştüm; acaba olur mu?

'Gönderi', -> e-postavarî.
'Giriş', -> sözlükvarî.

Nitekim blogvarî bir sözcük bulamadım şimdilik. Yeni bir 'post' üzerinden bu konuyu mu yazışsak acaba? :)

Sevgili Erçin Sadıkoğlu'cuğum; haklısınız, bir "kelime kayması" olmuş yorumumda.

01 Ağustos, 2006 14:16  
Blogger Maksude Kılınç said...

Bursa güzel, meslek güzel, onüç yıl güzel.

Hoşgeldin aramıza...

01 Ağustos, 2006 18:32  

Yorum Gönder

<< Home