Çarşamba, Temmuz 19, 2006

zan altındayım...

Şu ömür törpüsü yarışma programlarının toplumumuza verdiği zararlar bir yana... Bir de zan altında bırakıyorlar insanı.

Hangi kanalı açsam sağdan soldan fırlamış, ünlü olmuş tüm ruh hastalarının bugünlere gelmesinde payım olduğunu duyuyorum. Niye? Çünkü onlara göre kararı Türk Halkı veriyor. ' O artık halkın takdiri.', 'Kararı halk verecek.' 'Beni destekledikleri için Türk Halkına buradan teşekkür ediyorum.' Yahu şunu niye seyirciye çevirmiyorlar? Popstar kim olacak diye milletçe sandık başına mı gidiyoruz sanki? Hatta seyirci bile fazla genel bir kavram oldu. İzleyen herkes de oy vermiyor ki! Sahi ne denmeli bilemedim, ancak takıldım halk denmesine. Bir kelime mi icat etsek biz de?

1 Comments:

Blogger Murat Kaya said...

"Sevenlerime" deseler.. Seven mi var acaba?

"Hayranlarıma" deseler.. Üç ay sonra adını hatırlayacaklar mı?

"İzleyicilerime" deseler.. Bir zap'lık mesafedeler zaten.

"Erkeklere" deseler.. Buyur buradan yak.

Önlerindeki maça baksalar ya. Konuşmak zor iş.

Waffle'ları bol çilekli olsun.

19 Temmuz, 2006 14:21  

Yorum Gönder

<< Home