Pazartesi, Mayıs 01, 2006

Günlerden pazartesi

Aylardan Mayıs,
Günlerden pazartesi,
Havalardan yağmur,
İnsanlardan reklamcı...

Grip olmak için mükemmel bir gün!

Bir reklamcı yağmurlu bir bahar gününde, pazartesi sabahı gripli gripli nasıl çalışır;

"Patron bak anlatabilirim; dün tam yoğunlaştım, mükemmel bir fikir beynimin iç çeperine yerleşmek üzereydi ki, hapşırdım! Fikir sesten ürküp geldiği gibi kaçtı.

Sonra elime kağıt ve kalem aldım. (Valla aldım) Abim, "Hatice bak sana eczaneden ilaç aldım. Hadi iç." dedi. Bir elimde kağıt diğerinde kalem; usta, ilacı taşıyacak organ kalmamış. Mecburen kalem tutan elime hapı, kağıt tutan elime suyu aldım.

Yani dün çalışamadan, bugün iş başı yaptım.

Hayır, eve gitmek istemiyorum. Sadece elimdeki bu kağıt parçasının üzerindeki saçma fikirlerden neden utandığımdan bahsetmek istiyorum. Evet, evet, eminim, eve gitmek istemiyorum!

Bu kağıttakileri de bu sabah işe gelince yazdım. Kusura bakma, üzerine biraz hapşırdım ama olacak o kadar!
Uyuşuk ve halsiz parmaklarımın yazım hatası yapmış olmasına da bakmazsan sevinirim.

Bir de kapıdaki güvenlik görevlisini şikayet etmek istiyorum! Benim yüzümü ilk kez makyajsız ve çökük görmüş olacak ki, giriş kartımı göstermiş olmama rağmen, cebime para koyup "Git cami etrafında dolaş" dedi!

Yani kem küm, bir de mırın kırın ve hınk mınk!"

1 Comments:

Blogger Murat Kaya said...

Geçmiş olsun sevgili Hatice Üzgül.

01 Mayıs, 2006 14:25  

Yorum Gönder

<< Home