Çarşamba, Aralık 14, 2005

Faideli bir link

http://www.allmedia.com.tr/cyberletter_1.html

9 Comments:

Blogger Murat Kaya said...

İnternet kullanımları üzerine yapılan araştırmalarda "süre" konusunda biraz daha açık bilgiler verseler daha iyi olmaz mı? Yani yalnızca maillerine bakıp çıkan bir kullanıcı ile tüm hayatı internete bağlı geçen kişi "bir" tutuluyor. Öyle değil mi?

14 Aralık, 2005 21:35  
Blogger Murat Kaya said...

Ayrıca Well Hung'ı anlamadım desem.... İlk bakışta çözemedim, son bakışta da çözemedim :)

14 Aralık, 2005 21:36  
Blogger Haluk Mesci said...

Valla anlamadın mı efendilik mi ediyorsun ?: )

14 Aralık, 2005 22:19  
Blogger Murat Kaya said...

Anlayamadım valla :)
Bir tren geçiyor, duvar olduğunu sandığım yere de mesaj yazılmış. Mesajda bir espri göremedim. Treni izledim durdum. Bir "möö"lemediğim kaldı :)

14 Aralık, 2005 23:55  
Blogger Haluk Mesci said...

Peki.

Söz konusu banner, 'SexyHot Channel' için yapılmış.

'Well hung', İngilizce argoda 'büyük penis' anlamına kullanılıyor.

Animasyon ise, upuzuuuuuun bir trenin, bir tünele girmesini gösteriyor ve bu giriş bir türlü bitmiyor.

Dig ?

15 Aralık, 2005 07:54  
Blogger Tayfun Kısacık said...

Tren esprisi için şunu diyebilirim. Çok iyi espri lakin, it has been done before. İstanbul Film Festivali için yapılmıştı bu, hem de 5-6 sene evvel. Ama Fedex çok keyifliymiş doğrusu.

15 Aralık, 2005 11:00  
Blogger Tayfun Kısacık said...

Tren için ekleme... İstnbul Film Festivali ile bunun arasında küçük bir fark var... Ama yine de... Görsel ve fikrin çıkış noktası aynı. Penis esprisi ve film mevzusu iyi bağlanmış.

15 Aralık, 2005 11:04  
Blogger Murat Kaya said...

Jo! I dig.


Jo means "yes" in Czech :)

15 Aralık, 2005 13:09  
Anonymous Adsız said...

Fedex işine ben de bayıldım. Hatta daha öhce bir yerlerde gördüm ben galiba o banner'ı. Çok keyifli.

Bir de Alzheimer işi çok ilgimi çekti. Biraz sabırlı olmak gerekiyor banner'ı takip etmek için ama tam kalbinden vurmuşlar açıkçası işin. Tam not :) Kime neyse benim notum :)

Well Hung'a ise ben yorum yapmayayım. Edepsizlik olur.

15 Aralık, 2005 19:57  

Yorum Gönder

<< Home