Çarşamba, Aralık 14, 2005

Bağlantısızlar Asamblesi (2)

İlkini 1, 2 ay önce paylaşmıştım ortak defterle...



Bağlantısızlar Asamblesi! (2)


Şimdi bu yazılar bağlantısız ya, bağlasan durmaz! Belki kırmızı ışıkta durur! Sarıda dikkat kesilir! Bayramda koyun. Sepete koyun. Poşete inek şaban. inekliğin sırası değil, bu tüpgaz sırası. Yanlış gelmişsiniz, eşiniz henüz gelmedi. Mümkünse aynı anda gelin, damat! Erken gelen gideni aratır derler. Ben arattım, meşgul çıktı. Dışarıdaymış! Aslında daha 5 dakikası vardı da, erken tahliyeyle çıkmış. Ağzından girdi, aftan çıktı. Ne güzel, ne güzel, afetmek büyüklüktür! Ama büyüklüğü değil, işlevi önemli bence! Gözünüzde büyütmeyin. Su verin o kendi kendine büyür! Bir de ara sıra Şenol Güneş’e çıkartın. Beğenirse topçu olur. Beğenmezse 10 gün içinde iade edilebiliyormuş. Bundan iyisi, şam’da kayısı. Ben sevmem kayısı zaten! Sipariş etmedik. Kazım Kanat yedi, ben çöp şiş! Kanat Akkaya’ya gitti, ben evde uyudum. Çöp şiş ağır geldi. İçkiliyken hızlı gitmemek lazım zaten. Çöp şiş kurallara uyar! Ben zamanında çok uyardım onu! Yapma deselerdi ona da uyardım. Erken uyarı sistemi. Çok faydalı. Bende var! Uyarsa! İki uyarı bir sarı kart. Eskiden körpecikti. Şimdi karta kaçtı. Kırmızı karta. Sahiden kaçtı? Yedi. Hakkımı yedi! Gitti gül gibi çocuk. Benim saat de kafayı yedi, geri kalmış. Gerici! Çık kolumdan. Senin yüzünden kolum tutuldu! Depozitin yarısını aldım bile. Hiç beklemiyordum çok şaşırdım. Kal geldi. Hoş geldin n’aber? Bu akşam bizda kal. Yarın gidersin. Ama hepsi o kadar, üstü kalsın. Altı şişhane. Beş sürpriz! Yine beşte kaldık bugün! Çarşafları temiz, hesaplı bir yer! Çarflafa sardık yine! Kağıt bitmiş. Aslında bitmemesi lazım. Gittim sordum bit memesi kalmamış. Taze bitmiş! Pirede iş yok. Pire için yorgan yakmak yetmez! Orayı alana kadar adamlar kaç şehit vermiş. Kaç şehit olma! Adam ol. Molla desinler! Yine başın derde girsin! Amerika başına binsin! Binbaşıma gezdim geçen gün. Ölmeden bir gün yüzü görelim. Yüzünü gördüm, bir yüz daha. Yüzde yüz blöf yapıyorum hayata. Yine uzadı bu yazı. Biraz önce buradaydı. Valla kaşla göz arasında kayboldu bitti.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home