Çarşamba, Kasım 30, 2005

dailymotion.com

Uzun süredir paylaşmayı düşündüğüm videoyu dailymotion.com adresine yükledim. Copyright konusundan çekindiğim için "public" kullanıma açmadım. Yalnızca "private" kullanıma açık. Bu da sizin videoyu izleyebilmeniz için benden davetiye almanız gerektiği anlamına geliyor. İlk seferde [NedDorsey ismi ile] belirli sayıda davetiye gönderebildim. Ancak bu davetiyeler blogger info'sunda mail adreslerini bulabiğim katılımcılarla sınırlı kaldı. Blogger info'sunda mail adresi olmayan arkadaşlar bu "enterasan" videoyu izlemek istiyorlarsa benim juniorcopywriter@gmail.com adresime bir mail atmaları yeterli.

Daha da enteresan bir şey söyleyeyim; benim de blogger info'mda mail adresim görünmüyor:) Ancak günlüğüme "tıklarsanız" mail adresime de ulaşılabildiğini biliyorum. Valla reklam yapmak, blog'uma izleyici çekmek için demiyorum. Konu oraya geldiği için belirtme ihtiyacı hissettim.

Söz konusu video üzerine Ortak Defter'in yorumlarını da merak ediyorum ve post'uma burada son veriyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home