Salı, Kasım 22, 2005

İyi ki varsın hem hem...

Kendisi ben de alışkanlık yapmış durumda. Bu belki bir reklam yazarı için hoş bir alışkanlık değil. Bazı sözcükleri, sözcük gruplarını ya da bağlaçları çok sevmek, sık sık kullanmak, dağarcığında onların özel bir yeri varmış gibi hissetmek... Çok dadanılırsa sıkıntı yaratır diye düşünüyorum. Ama elden bir şey gelmiyor. Ben bu "hem hem" bağlacını pek seviyorum. Bağlaç demek ne kadar doğru bilemedim. Ara ara biraz klişe galiba diye düşünsem de , ben de bir türlü eskimiyor. Çünkü hem çok kullanışlı, hem çok samimi, hem de çok kurtarıcı.

2 Comments:

Blogger Tayfun Kısacık said...

Hem güzeldir hem de arada virgül kullanmayı gerektirmez. :)

23 Kasım, 2005 11:33  
Blogger Emrah Akay said...

hem... hem... hem de...
üstelik...
ayrıca...

kaçırmayın!

25 Kasım, 2005 11:49  

Yorum Gönder

<< Home