Pazartesi, Kasım 07, 2005

Oh Kurtuldum!

Geçen haftadan beri bunu yazacağım ama hep unutuyordum. Son günlerde kendime aşırı yükleme yapmaya başladım yine. Her tarafa yetişmeye çalışıp "blog"ları ihmal ettim biraz. Söylemek istediğim şeyi söyleyip "oh kurtuldum" diyeceğim.

Son zamanlarda neredeyse hiç kullanmadığım bir ürün olsa da banyoda (nasıl çıktı ise artık raftan) Taft marka jölemin kutusu ilişmişti gözüme. Üzerindeki etiketi okumaya başladım dişimi fırçalarken. Tüketici hattı numarasının yazıldığı bölüme "Saçınıza takılan sorular için..." ibaresi yerleştirilmiş. "Beğeni oranı yüksek" bir an idi herhalde benim için, çok hoşuma gitti. Gülümsedim aynadan kendime bakıp.

Oh kurtuldum:)

Sonra içimi bir huzur kapladı. Küçük bir ayrıntı mutlu etti böylece beni (her zamanki gibi). Teşekkür ederim o ayrıntıyı kim düşünüp oraya yazdı ise. Eskisi kadar sık tüketemiyorum jöleyi ama sizin için "söz" bir daha başlayacağım:)

İşte bu kadardı diyeceğim. Bu arada bir sorum olacak; "her kez" mi yoksa "her kes" mi yazılır?(Şaka şaka:)

4 Comments:

Blogger Haluk Mesci said...

Valla yemin ediyorum, Murat Kaya'nın yazısı saniyelerle kaçırmış elimdten benim güzel kavramımı...

O zaman ben de intikam alayım : Murat, Murat ! 'Her kes' veya 'her kez' yazılmaz aga; 'her keş' veya 'herkeş' yazılır. Hehehehehe. (Aynı diziden 'paşaport' ve 'dişpanser' var, inanmazsan bak...)

Bi de, herzaman niye yok diyecektim. Oh, bunu bari yazmamış. Ben de kurtuldum !

08 Kasım, 2005 00:18  
Blogger Erçin Sadıkoğlu said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

08 Kasım, 2005 09:29  
Blogger Erçin Sadıkoğlu said...

:)
Murat Kaya jöleden bahsediyorken aklıma geldi. Artık zihnime nasıl kazındıysa, markasını bilmediğim bir jöle var, diğer jölelerden ayrıldığı muhteşem bir nokta var (sloganları hatta) HAFIZALI JÖLE!
Şahane!

08 Kasım, 2005 09:37  
Blogger Deniz Ural said...

Bir jöle yorumu da benden...Hobby Jöle'nin reklamları gittikçe ilk baştaki yaratıcılığını kaybediyor mu ne?
Herkeş böyle diyor son zamanlarda:)

08 Kasım, 2005 13:10  

Yorum Gönder

<< Home