Perşembe, Şubat 22, 2007

"Alıcınızın ses ayarlarıyla oynamayın"

Ben dün rastladım. Alpet'in futbol meraklıları için yeni promosyonunu anlatan reklam. Hani (yanlış algılamadıysam) tele-gol programına gönderme yapan. İşte o film.

Üç defa seyrettim. Alıcımın ses ayarlarında hiçbir problem yok çünkü baştaki konuşmaları gayet rahat anlayabiliyorum ama son cümlenin içinden bir sözcüğü bile duyamıyorum. Adeta hiç bilmediğim bir dilde (mesela Macarca) söylenen bir söz gibi, sözleri hiç algılayamıyor beynim. Tele-gol izleyenler için özel bir esprisi mi var, onu bile çözemedim.

Son cümlede ne dendiğini anlayan var mı? Zahmet olmazsa bir de benim için buraya yazabilir mi o cümleyi?

5 Comments:

Blogger buraKargın said...

'En güzelu benümkidur daa!' olabilir mi? :)

23 Şubat, 2007 15:17  
Blogger Murat Kaya said...

:) Yok o değil. İzlediğim ilk filmlerde o dediğin cümleyi kuran adama Kazım Kanat "sizi çıkaramadım, kimsiniz" diye soruyordu ve o adam bir cümle daha kuruyordu. İşte o cümleyi algılayamadım ben.

Dünkü maçta da rastladım aynı filme. Bu sefer o son cümle kesilmişti. Acaba gerçekten kimse anlamadığı için mi kestiler diye düşündüm...

23 Şubat, 2007 19:14  
Blogger buraKargın said...

İşte bu olabilir...

Dediğin filmi izlemedim Murat Hocam, son halini görüyorum sık sık. Pazar ve Pazartesi günlerine yeni günler eklendi. Bu tartışma programlarından gına geldi. İçlerinden birkaçı dışında nefret ediyorum.

23 Şubat, 2007 21:12  
Blogger buraKargın said...

- Sizi çıkaramadım, kimsiniz?
- Avni Aker'i bildün mü? Hemen arkasında...

diyormuş.

Galiba 4 büyükleri daha iyi tanımlamak için o kısmı çıkarmışlar. Alpet 5. büyük ya o bakımdan uygun görmüş olabilirler. Programın konsepti Telegol'den çok Kanal D'deki programa benziyor ama sporyazarlarından bir sentez yapmışlar. Böylece tüm programlara birden prim vermişler.

24 Şubat, 2007 13:59  
Blogger Murat Kaya said...

Burak, teşekkür ederim. :)

28 Şubat, 2007 02:36  

Yorum Gönder

<< Home