Salı, Eylül 12, 2006

Bu Camel başka Camel

Nereden bulduysam, böyle bir şey saklamışım...

3 Comments:

Blogger Serhat Bayram said...

CAMEL sigaranin logosu olan DEVE yaratığına bakınca üç boyutlu birşeylerin çıktığı söylenirdi vakti zamanında. Ama bakışlarda gözleri şaşı yapmak esastı, çok bakmıştım ama bişey görememiştim. Çocukluk işte kandırmışlar galiba. Ama çok bakmıştım ben, birden hatırlayıverdim bunu görünce. Acaba şu CAMEL SAMSUN'a bakınca mı öyle oluyordu!? Tüh! Ona bakmamıştım...

13 Eylül, 2006 07:05  
Blogger Çağlar Uzunca said...

Ben de, Joe ne zaman Türkiye yollarında gezecek diye merak ediyordum. Halbu ki, Joe Türk tütününü keşfedeli neredeyse bir asır olmuş. Bu arada Joe, "Camel Deve"sinin adı.

13 Eylül, 2006 09:55  
Blogger Serhat Bayram said...

Old Joe, çocuklara sevimli gelip sigarayı sevdiriyor diye bir zamanlar tartışma konusuydu ve hatta yasaklanmıştı diye hatırlıyorum [...bazı yerlerde...] Bir de yanlış hatırlamıyorsam tüm dünyada CAMEL'ın üzerinde [...paketin ön ve arkasında...] " camel filters contain a blend of choice turkish and american tobaccos to bring you full smoking satisfaction with camel quality " ve " turkish and american blend " yazıyordu. Bir yerde okumuştum, sadece Yünanistan'da " greek and american blend " yazıyormuş.

13 Eylül, 2006 10:49  

Yorum Gönder

<< Home