Çarşamba, Haziran 14, 2006

Reklamcıyım dediğimde

Sizin de başınıza geliyor mu bilmiyorum ama bana ne işle uğraştığımı soranlardan enteresan tepkiler alabiliyorum.

- Reklamcıyım
- Niye?


- Reklamcıyım
- Merak etmeyin. Evlendiğinizde kocanız sizi bu hayattan çekip alacaktır.


- Reklamcıyım
- He mi?
- Evet
- Ben de yaptıydım.
- ?!?
- Bizim biraderin matbaası vardı. Orada koca koca reklamları bile yapardık.


- Reklam Yazarıyım
- Ne yazıyorsunuz?
- Reklama dair gereken metinleri
(Anlamaz anlamaz baktı.)
Televizyonda izlediğiniz reklam filmlerinin senaryolarını, radyoda dinlediğiniz spotları...
- ????
- Açıkhavada gördüğünüz ilan ve afişleri...
- Ya!
- Peki siz ne iş yapıyordunuz?
- Ben halkla ilişkilerciyim!
- Nasıl yani?


- Reklam Yazarıyım
- Ne güzel!! Hangi reklamda oynadınız?
- Biz reklamlarda oynamıyoruz, reklamları oluşturuyoruz.
- Ben de hep bir reklamda oynamak istemişimdir. Benim oğlan da çok yeteneklidir!


- Reklam yazarıyım
- O da iş mi canım. Benim de yazdığım bir sürü senaryo var. Televizyonda dönenlerden daha güzeller hem de! Çok kolay, kebap bir iş!


- Reklam Yazarıyım
- Hadi canım. Hiç belli olmuyor!

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home