Çarşamba, Ocak 25, 2006

Arşiv...




1980-81 olmalı (tarih atmamışım ama kişilere bakarak söylüyorum). Filmciler - reklamcılar futbol karşılaşması. Organizasyon, Lale Film'de çepeçevre konuşmalarımız sayesinde yapılmış. Yer, Gümüşsuyu Teknik Üniversite sahası. Katılanlar, ohooo, kimler yok ki ? Elimde kalanlardan buraya iki fotoğraf koyuyorum. 1. fotoğraf, soldan sağa doğru, Bülend Engin, Haluk Mesci, Ümit Gülsoy, Adnan Çankaya, Neşet Kırcalıoğlu, uzaktaki kişiyi seçemiyorum, Tekin Güreken ve kulakları çınlasın Erol Batıbeki. (Benim bacaklar çırpı ! Annem diyor ki, çocukken bacakların o kadar sıskaydı ki ben sana kısa pantalon giydirmeye utanırdım...) 2. fotoğraf, biracılardan Semih Polat ve bendeniz, duvar dibinde dinlenen Nazar Büyüm, elinde limonla yüzünün birazı görünen Ersin Salman.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home