Salı, Ekim 11, 2005

Bilgilenelim.

Bu konunun bahsi geçince kimi şaşkınlıkla "aaa bilmiyordum" , kimisi de "aa evet öyle bir uygulama varmış" diyor. Şaşkınlıkla karşılayanların sayısı çok olunca ben de "ortak deftere" yazmaya karar verdim.

Konu şu arkadaşlar: Devlet, işten çıkarılana işsizlik ödeneği veriyor. Yani maaş bağlıyor. Evet çok az bir para ama yine de brüt maaşımızdan kesilen paraların bir kısmını dahi olsa devletten geri alma şansımız var. Ben de bunu "ani" bir şekilde öğrendim. Hiç beklemediğim bir anda işten çıkarıldım. Muhasebenin beni yönlendirmesi ile bundan haberim oldu. Dün gidip Türkiye İş Kurumu'na başvuruda bulundum.

Haberiniz ola, devlete ödediğimiz onca paranın bir kısmını ihtiyacımız olduğunda geri alabiliyoruz. AB uyum yasaları gereği ;)

Konuyla ilgili ayrıntılı bilgi almak isteyen arkadaşlar var ise bana atuzel@superonline.com adresinden ulaşabilir. Tecrübe konuşuyor :)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home