Cuma, Ağustos 08, 2008

Arada… Sırada?

Sıkıştım… Gitmekle kalmak arasında… Sevmekle saymak arasında… Görmekle susmak, sezmekle bilmek arasında… Aralarda bir yerlerde… Çok fena… Sıkıştım…

İki durak arasında, bi’ sigara molasında, kaşla göz arasında, geyikle muhabbet sırasında bir yerlerde hep aynı şey aklımda, iki dudağımın arasında: Gitmek…

O bulutlar hâlâ önümde… Bu defa daha gri, fümeye çalıyor renkleri… Belirsizlik, aidiyetsizlik, huzursuzluk karartıyor gözlerimi…

Ben ki severim her şeyi, herkesi, bu memleketi… Sevgiyle beslerim kendimi… Sevemiyorum eskisi gibi… Ne yana kırsam dümeni, yürümüyor artık bu gemi… Bir ileri, bir geri…

Ben gitsem, gelir mi benimle papatyalar? Onlar gülümseyerek uyanırlar her bahar… Uzaklarda da var mıdır papatyalar? Böyle güzel kokar mı İlkbahar?

Sıkıştım…
Gitmekle kalmak arasında…
Çok fena…

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home