Pazar, Nisan 06, 2008

Acaba gerçek mi?

Ben çözemedim.

4 Comments:

Blogger Maksude Kılınç said...

Açıkçası ben de çözemedim Murat. Gerçekten bu içerikte ve böyle yanyana mı yayınlandılar merak ediyorum.

Atışmanın hem de kamuoyu önünde bu şekilde atışmanın onlara neler kazandırdığını da merak ediyorum.

İncelenmeye değer bir konu. Arayıp sormalı aslında.

16 Nisan, 2008 10:18  
Blogger Serhat Bayram said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

17 Nisan, 2008 20:13  
Blogger Serhat Bayram said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

17 Nisan, 2008 20:16  
Blogger Serhat Bayram said...

Sayfanın tam ortasında, altta "O-HAA" yazıyor. Bu, LeMan mizah mecmuasının bir aralar "Paf Takım" adı altında genç nesilden yetiştirdiği karikatüristler tarafından ve onların eğitmeni olan LeMan çizerlerinden Gürcan Yurt tarafından çıkarılan bir LeMan gurubu mizahi dergisi.

Sonuç olarak, sanırım bu onların bu konuya olan eleştirel bakışının mizahi hali. Bir ek olarak dergileriyle beraber vermişlerdir.

Sloganlara çok güldüm,

"Güneş yansır bele bele."

ve

"Dürüst ol, ciğerimi yiyek."

Küçük bir not: Üstte olan yorumu kaldırdım çünkü bir bağlantı sorunu olmuş ve üç kere kaydolmuş yazı. Kirlilik için herkesten özür dilerim.

17 Nisan, 2008 20:18  

Yorum Gönder

<< Home