Çarşamba, Şubat 13, 2008

Bir şiir...

Dilimiz için yeni kelimeler ilginizi çekmedi sanırım. O halde size yeni bir yazı daha, üstelik şiirli...

Şu forward marifetiyle aldığını dağıtma alışkanlığına bazen çok fazla kızsam da ara sıra da hoşuma gidiyor doğrusu. Kızıyorum; bir imza bile olmadan cart diye bir bilgi geliyor birinden. İmzasız gönderi ayıptır öğretildi bana ama ne gezer. Üstelik aynı familya içine ben de giriverdim. Eh arada hoşuma da gidiyor; dünyanın her yerinden bilgi akıyor. İlginç, sevimli, neşeli, üzücü, uyandırıcı, bilgilendirici vs. Bazen hiç tanımadığım insanlarla birşeyleri paylaşıyorum. Bir de msn var. Arkadaşlarla aramızda kalacak şekilde mesane diye tanımlıyorum msn'i. Her neyse, işte o msn için geçen gün pat diye bir şiir geldi. Yine yazarı bilinmiyor. Belki aranızda bilen vardır. Yine izinsiz alıp buraya aktarıyorum, eğlenceli ve azıcık yanık bir şiir. Bu kez hoşunuza gidecek mi bakalım.

Msn şiiri...

Sana karşı hep çevrimiçiydim
Ellere karşı mütemadiyen away
Boru değil dört saat dile kolay
Msnde oturum açmanı bekledim...

Sensiz alınan winkslerin tadı yok
Moodslar coşmuş, ucu bucağı yok
Senin nudgelerin sanki elektro şok
Tüm gece oturum açmanı bekledim...

Gece boyu bilgisayar başında pinekledim
Online badileri contact listime ekledim
Seviyo bu çocuk beni diye kendimi kekledim
Azim üzeri sabırla oturum açmanı bekledim!

Not. Ardı ardına yazacağımı sanan varsa sanmasın. Canım çok sıkıldı her şeyden, üzgünüm, mutsuzum, umutsuzum. Sanırım bir yerlerde aynı mayadan birileri var sangısıyla (sanma yargısı deyip geçelim) yazıyorum habire.

1 Comments:

Blogger buraKargın said...

Ben de bu tarz forward mesajları sevenlerdenim, ne yalan söyleyeyim. Sahibi belli olmasa da birisi emek vermiş, düşünmüş, döktürmüş; ama iyi ama kötü...

Yorumuma şunları da eklemek isterim :)

* Bir kişisel iletim bile yok, anlıyor musun..?

* Rampada tagleme beni, düzlükte pokelerim seni!

* Seyyah oldum ben bu facebook'ta,
senin aşkından pokeler oldum...

15 Şubat, 2008 18:13  

Yorum Gönder

<< Home