Cuma, Temmuz 06, 2007

Geç bile kaldım

Dün öğle saatlerinde bana ulaşan Radikal'in "Orjinal Demokrasi" işi. İşin sahibi "İçinde geçen bazı kelimeler yüzünden sansür tehlikesi var." dedi.

Ferhat Tümer ve Çocuklar'ın yeni mahsulü:

http://www.youtube.com/watch?v=x9A9WJNGY-Q


Dün izler izlemez yazdığım aceleci yorumu da koyuyorum.
Böyle bir işin çıkmasından acayip gururlandım. Bananeyse, gururluyum işte. Yeni bir uslup, farklı bir bakış açısı, konuyu didaktikleştirmeden anlatan, tekrar izlenebilirliği çok çok yüksek, başından sonuna sırıttıran harika bir iş. En sevdiğim gazeteye cuk olmuş. Radikal olmuş. Sayfa sayfa yorumlar gelecektir izlendikçe. İlk heyecanla bu kadar.

Listemdeki herkese yolladım. Madem sansür tehlikesi var, dağıtabildiğimiz kadar dağıtırız.
Tanım ve anlatımlar, araya sıkıştırılan iğnelemeler çok tadında. Mankenler birer sembol, o hızla bile oldukça anlaşılır duruyorlar.

Hepimiz birer AB-shaper alıp demokratik formumuzu koruyalım diyor:)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home