Cuma, Haziran 15, 2007

4 milyar kişinin bildiği "sır" değildir!

Sikrıt'ı diyorum... Bunun neresi Sikrıt ben bilemedim. Gazetelerde bi' ton yazı çıktı, DVD’si çıktı. Diyor ki çekim yasası diye bir şey var ve son derece bilimsel. Özetle pozitif düşünür, yeterince istersek elde edemeyeceğimiz şey yok şu hayatta. Bir milyon dolar, süper bir kariyer, mükemmel bir eş, barış ve sevgi dolu bir dünya, sonsuz mutluluk... Hele bir olumsuz düşünmeyi bırakalım her şey tam süper olacak!

 İşte ben de bunlara diyorum, nesi Sikrıt diye?? Neredeyse bütün dinler aynı şeyi söylemiyor mu? Budizm, Karma, Mevlana... Yüzyıllardır bilinen şeyler bunlar. Hadi onları geç, yaklaşık on yıl önce "Yüzde Yüz Düşünce Gücü" vardı, sonra Simyacı var. "Bir şeyi gerçekten çok istersen, bütün evren dileğini yerine getirmek için harekete geçer" diyen. Tüm dinlerdeki, hatta filmlerdeki mucizeler, inanmakla, istemekle, ve bunun için çok çalışmakla ilgili değil mi? Yani kaba bir tahminle bu sırrı bir şekilde bilen, duymuş olan 4 milyar kadar insan vardır. E bunun nesi sır yahu?

2 Comments:

Blogger Erçin Sadıkoğlu said...

2007'nin en azılı geyiğidir bence the secret, hatta Önder'in muhteschön çevirisi ile dı sıkrit :)

Bu nasıl motivasyondur ki bu kitaptan hangi kitapçıya girsem milyonlarca var ve hatta kapıda karşılıyor geleni. O değilmiş gibi muadilleri türemeye başladı bile "çekim yasası", "çekim yasasının yasası", "çekim yasasının yasasının yaşasın"...

Napıyorsun dedim geçen gün bir arkadaşıma, işin mi yok gözünü seviyim dedim. Kızdı bana :) İnsanlığın genel ve de en büyük yanılgısı işte bu dedi, önyargı ve inançsızlık!!! Bu hadise popüler olmadan önce ne yapıyorlardı ne de güzel unutuluyor değil mi? Sanki hayatı çekim yasası ile yaşadık da, evren yaptı ne olduysa biz sadece oturduk. Allah allah yani, burada oturalım ve evren bizim için çalışsın. Tam tembellere göre bir durum sanki. "dünyanın en iyi fikrini bulmak için evrenin harekete geçmesini bekliyorum, oummmm.... oummmm..." Evren? Canım evren kim allahaşkına. Selülit kremini sürdüm haydin geçsin selülitler gibi değil mi. Yani ben bir kadının hayalini kuruyorum mesela (Adriana Lima diyelim hadi, hayal yani neticede) ve buradayım, kazancım belli, etim budum belli, yerim yurdum belli. Nedir yani evren çalışacak ve bana mı getirecek taa Brezilya'dan buraya hanfendiyi :) Şaşkınlıklar içerisinde takip ediyorum. Bakalım ne zaman bitecek. Bir ara Ferrari'sini satıyordu birisi, aynı kişi olabilir mi? Otomobilini geri alacak belki, para lazım neticede...

15 Haziran, 2007 16:20  
Blogger Ahu Serap Tursun said...

Kitabı merak ettiğim için aldım ama henüz okuyamadım. 4 milyar kişinin bildiği sır değildir elbette ama bu bilinen bir şeyi herkesin uyguladığı anlamına da gelmez...

Okumaya başlayayım önce ve bakalım hayatımda bir şeyler değiştirebilecek mi? Başıma neler gelecek acaba? Evren çalışacak ben yan gelip yatacağım öyle mi? Sadece istemek yetecek öyle mi? Bıdı bıdı bıdı... İnsanın başına ne gelirse meraktan gelirmiş :))

18 Haziran, 2007 12:23  

Yorum Gönder

<< Home