Cumartesi, Haziran 09, 2007

Kılçıksız

Türkiye saatiyle sabah 04.00 da biter Lost.

Çarşambadır orda, burada Perşembe, ne gam!

05.00’da hazırdır internette.

İzleme alışkanlıkları değişiyor, diziyi elde çiğdem beklemiyoruz.

Pıt!

İndirip nasıl istersek izliyoruz. Kılçıksız, pardon reklamsız.

Sanırım start OZ ile verildi. Cine5’te yayınlanırken önemsememiştim. Ülke yelken gibi dalgalandı, nasibimi aldım. Gidip bi militarize oldum.

Köşe yazılarından okudum 24’ü. Geçecek bir öksürüp mualemesi yapıp devam ettim.

Anemlere gittim arada “Prison Break” vaktiymiş,

"ne dedin okan?" cümlesini sevmedim.

KAHROL cnbc-E.

Zaman, ne güzel boşluklar bırakıyor bize. Pespaye HEROES cd’si düştü elime, bir haftasonu izledim 12 bölüm birden. Ben burasını şöyle yazardım filan diyerek.

Çocukluğumun dizisi MacGyver dahil hepsi internette. Biberden bomba yapasım yok ama gazını öğreniyoruz mayısın birinde.

LOST yayınlandıktan sonra 3.000 tık alıyor download için iki saatte. Biz reklamcılar ya izleyici olacağız ya da pardon kılçıksız.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home