Salı, Nisan 18, 2006

Ekonomist okumam


..diyorsanız. Rahatlatalım. Modern tarama yöntemi ile :)

3 Comments:

Blogger Murat Sohtorik said...

Teşekkürler adaşım:))

18 Nisan, 2006 15:21  
Blogger Hatice Üzgül said...

Bu ilan, devşirme reklam olmasının dışında, bir bayan olduğum için beni rahatsız etti.
(Diğer bayanların da fikrini almak isterim.)

Feminist falan değilimdir ama, iş dünyasında önemli yerlere gelen kadınlar hakkında ileri geri konuşulması beni oldum olası rahatsız etmiştir.

Terfi eden, özellikle de erkekleri ekarte ederek geçen kadınları aşağılamak için belden aşağı çalışan kişilerin ekmeğine yağ sürer bu reklam. Bu tip kanıları doğrularcasına küstah geldi bana!

Ya da abarttım, bilemiyorum?..

18 Nisan, 2006 15:28  
Blogger Murat Kaya said...

Bir şey değil efem, sayın adaşım :)

19 Nisan, 2006 00:04  

Yorum Gönder

<< Home