Cumartesi, Nisan 22, 2006

Baktım defter sessiz;

Size uzun şiir yazabildiğimi de göstereyim, hem de bir hareketlilik olsun dedim:))))


Büyüdüm anne
O küçük kız yok kucağında
İsteklerim bir şekerle sınırlı değil artık
Bir oyuncaktan öte hayallerim var anne
Ninni ile uyuyabildiğim geceler geride kaldı
Benim de dertlerim kederlerim oldu
Uçup da kaçan bir balondan bahsetmiyorum hem de..

Bana hep derdin ki, "Bir gün sen de seveceksin"
Ben sevilip de terk edildim bile anne
Geceyi daha değişik tanıdım,
Ay dedem bile eskisi gibi değil!
Gökgürültüsü değildi dün gece beni korkutan
Gökkuşağının sonu olmadığını da öğrendim ayrıca!

Masallar geride kaldı,
Gerçek hayatla karıştırmıyorum artık onları!

Kadın olmak da anne olmak değilmiş anne!
Sorumluluklarım sulamayı hep unuttuğum çiçeklerimden de büyük

Belki sana hala küçük bebeğinmişim gibi gelebilirim
Ama, ben ne yazık ki büyüdüm anne

Artık seni bile anlayabiliyorum şimdi...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home