Pazartesi, Nisan 24, 2006

23 Nisan

İzmir Alaçatı beldesinde 23 Nisan şenliklerini izledim. Her şey çok hoş ve içtendi. Ancak, bir şey tüylerimi diken diken etti : Birinci sınıfların (ya da anaokulu sınıflarının) rontunda kullanılan şarkı, 'senin için şehirleri bombalarım' diyen pop parçasıydı !!!!!!



Arkada asılı Atatürk resminin altında, 'İzmir Bayrak' diye bir yerin ismi vardı. Belli ki bir ressamın elinden çıkmaydı. Ama Atatürk'e benzemiyordu.

Kalktım, en öne gittim, Belediye Başkanına kartımı verdim ve 'Sayın Başkan, Atatürk'ün hali bana çok dokundu, resmin ölçüsünü bana yollarsanız güzel bir tane bastırtıp size yollayayım,' dedim.

Önce anlamadı, çünkü çok gürültü vardı, 'Neyi ?' dedi. Anlattım. Teşekkür ettim. Bakalım ölçüyü gönderecek mi ?

1 Comments:

Blogger Murat Kaya said...

Benzeri bir durum askerde başıma geldi. Başçavuşlardan birinin odasında vardı böyle bir Atatürk "portresi". Emir vermek için odaya çağırıyorlardı beni ve onlar konuşurken benim gözüm o "portrede" oluyordu.

İnanın, portreden çok "karikatür"e benziyordu.

Ama "kapa çeneni asker!" derler diye hiç söyleyemedim. "Sana mı kaldı" diye bir alternatif cevap da olabilirdi.

Anamur'da, hala duruyor olsa gerek...

24 Nisan, 2006 23:18  

Yorum Gönder

<< Home