Çarşamba, Nisan 12, 2006

22 Yıl Önce...




13 Temmuz 1984... Ekonomi ağırlıklı Rapor gazetesinin “reklamcılık” sayfasında Haluk Mesci ile yapılan bir röportaj yayınlanmış. Ben de bir selüloz hastası olarak kesip saklamışım. Ama nedense röportajda öne çıkarılmış fotoğraflı spotları ayrıca kesmişim ve kendimce pikaj-montaj yapmışım.

Bu röportaj sevgili Haluk Mesci’nin arşivinde mutlaka vardır. Buna rağmen, “banisi ve mükevvini” olduğu bu blog’ta da hiç değilse o günlerdeki görünümü ve görüşleriyle yer alsın istedim.

Tarama kalitemiz, gazetenin kağıt kalitesinin düşüklüğünden ötürü biraz zayıf kaldı, kusura bakmayınız. Ayrıca, “her şey” o yıllarda da birleşik yazılıyormuş!

3 Comments:

Blogger Haluk Mesci said...

Allahım gözlüklere bak, bıyıklara bak !!!

Geçmiş zaman oldu ama tırnak içindekileri ben yazmamışımdır, röportajdan çıkmıştır diye düşünüyorum. İmlâ kılavuzu o ara öyle emretmiyorduysa, 'herşey' yazmamışımdır yani...

12 Nisan, 2006 17:24  
Blogger Bülent Şentay said...

"Herşey" elbette gazetenin tercihi. O zamanlar öyle her sayfanın editörü filan yoktu. Biri yazıp vermiş dizgiye, basmışlar. Belki de her şey hakikaten birleşik yazılıyordu. Türkçe'nin imlasıyla o kadar çok oynadılar ve oynuyorlar ki, insan bildiğinden kuşku duyuyor. Neyse, ben o notu matrak olsun diye düşmüştüm zaten...

Gözlüklerimiz öyleydi o dönemde. Kamyon farı gibi!

12 Nisan, 2006 17:40  
Blogger Murat Kaya said...

"Hiçbir" konusunda da bazen ben şüpheye düşüyorum. Eski kitaplarda, "hiç bir" şeklinde kullanılıyor. Hatta aynı kitap içinde hem "hiçbir" hem de "hiç bir" şeklinde kullanılışına bile rastlıyorum.

"Bir kaç" da cabası.

13 Nisan, 2006 00:57  

Yorum Gönder

<< Home