Perşembe, Mart 23, 2006

"Vada"nın yaratıcıları, Ruslar'a "Da" demişler...

RPM/Radar'ın yüzde 70'ini Ruslar'ın satın aldığını gazetede okuduğumda, haberde en çok dikkatimi çeken şey, şu cümle oldu:
"RPM'nin amacı, reklam ajansı olmayan, pazarlama ve satış hizmeti olan bir firmayla ortaklık kurmak..."

Büyük ajansların, özellikle çizgialtı alanına ve "alternatif dağıtım kanalları"na ne tür yatırımlar yaptıklarını, uzaktan da olsa, elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum...
Çünkü reklamverenlerin kaçınılmaz biçimde daha fazla "müşteri odaklı" olmaya doğru yöneldiklerini, bu yüzden de, yakın gelecekte bu ülkedeki reklam yazarlarının önemli bir bölümünden, çizgiüstü mecralar için değil, doğrudan pazarlama ve satış artırıcı promosyonlar için yaratıcı fikirler isteneceğini düşünüyorum...

(Aslında bu düşünce bana ait değil: İlk kez, tam olarak 15 yıl önce, Marketing Türkiye dergisinin birinci sayısının hazırlıkları sürerken, Atilla Öğüd'den duyduğum ve unutmadığım bir öngörü.)

Her neyse... Gazetedeki haberin tamamı bura"Da"...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home