Çarşamba, Eylül 07, 2005

Mehmet Bozkuş

Genç olanlarımızın tanıma şansı elde edemediğine inandığım, Mehmet Bozkuş'u kaybetmişiz. Bozkuş, çok uzun yıllar, gerek reklam sektöründe gerek Yeşilçam'da yönetmen, yapımcı, montajcı, oyuncu olarak emek vermiş bir insandı. Pire gibi atik tetik, esprisi müthiş, hoş bir abimizdi. Tanrı rahmet eylesin.


Not : Sektöre emek vermişleri, kaybettiklerimizi, büyüklerimizi, daha fazla unutmadan kayda geçirecek bir site/müze/Hall of Fame vb kurmamız gerektiğini tekrar ediyorum. Ediyorum da, kim yapacak ? Her yapılması gerekeni, illa akıl eden mi başlatmalı ?? Nedir çaresi ? Nasıl dayanışılır ? Fikri olan yazsın ne olur yahu.

3 Comments:

Blogger Nokta Çelik said...

www.biyografi.net adresli bir site var. Biz de sektör için böyle bir çalışma yapalım. İlk aklıma gelen şu: RYD ve GMK üyelerinden (üyelere bir şekilde ulaşılabileceğini varsayıyorum) özgeçmiş, iş örneği toplayabiliriz. Herkes kendi ajansında, çevresinde çalışanları örgütlesin, toplayabildiklerimizi bir araya getirelim. Sonra katılımın genişlemesi için duyurusunu yapalım, "tek eksiğimiz sizsiniz" diyelim. Olur mu, olur.

07 Eylül, 2005 15:31  
Blogger Bülent Şentay said...

Ege Ernart'ları, Necati Balaban'ları, Memduh Moran'ları, Turgay Betil'leri, Lami Sesar'ları, Cihan Somer'leri, Ali Pasiner'leri, Mengü Ertel'leri, Mehmet Günsür'leri, Ali Tara'ları... yeni kuşaklara tanıtmak ve anılarını yaşatmak adına bence de hiç değilse ilk aşamada bir internet sitesi oluşturulabilir.

Ben, en azından arşivimi bu konuda çalışmak isteyen herkese açmaya ve kendim de bizzat elimden geleni yapmaya hazırım.

16 Eylül, 2005 15:16  
Blogger Haluk Mesci said...

Sevgili Bülent Şentay, son günlerde size bazı e-posta mesajları attım. Bunlardan biri özellikle tarihliydi ve yarınla ilgiliydi. Almadığınız duygusu bende oluştu. Doğru mu acaba ? Çaresizlikten bu yola başvurdum.

16 Eylül, 2005 15:34  

Yorum Gönder

<< Home