Cumartesi, Ağustos 13, 2005

Bağlantısızlar Asamblesi (1)

2001 yılından bu yana, Bilinç Akışı diyebileceğimiz bir tarzda, kendim için yazıyorum ve biriktiriyorum.
Nadir de olsa, sağda solda birkaç kez yayımlandı bu yazılar. Biriktirdiklerimden ilkini, sizlerle de paylaşmak istedim.
Bağlantısızlar Asamblesi 1 olarak geçen bu yazı, 2002 yılında yazılmıştır. Umarım beğenirsiniz.



Bağlantısızlar Asamblesi! (1)


Merhaba! Tanışmayı kısa keselim, kesmece olsun. Ben Kağan İşmen. Şimdi siz benim bu yazıyı bir yerlere bağlamamı bekliyorsunuzdur allah bilir, çok beklersiniz!
Buradan geçmiyor! 87 A'ya binip, biraz yürüyeceksiniz. Yerse! Diyelim ki yediniz, hesabı ben ödemem. Kim yediyse o ödesin. Alman usulü. Usule saygısızlık olmasın! Sonra, 'usuldendir' lafına sahip çıkmadığımız düşünülebilir. O zaman düşünelim. Bulan parmak kaldırsın! Bulamayan allahından bulsun. Ne kadar Bull'sunuz! ChicagoBull'sun sizi. Bull dedim de aklıma geldi. Ama geç geldi! O zaman sen şöyle geç! Sen dur, kaldın! Öyle sallayarak geçemezsin, çalışman lazım. Çoktan seçmeli test usulü. Ben seçemedim siz seçin. İktidara gelirse ihale alırsınız. Üstünüze kalır! United Color. Ölümlü dünya kimsenin yanına kar kalmaz. Sel kalır, yağmur kalır. Bütünlemede geçer. Bence yaya geçidinden geçmeli. Yayaya saygı göstermeli. Ya ya ya, şa şa şa, yaya yaya çok yaşa! Sen de gör! Yüz görümlüğü isterse kaçın, kurası? Üçün. Nette yazsa ucun olurdu, bir şey anlamazdınız! Onun için net olun. Parma net. İnter net. Okan Buruk. Emre daha neşeli. Neşeli, neşeli, neşeli... Çünkü Molped kullanıyor. Ehliyeti var! Problem yok! Görüyorsunuz bu yazıyı yoktan varettim. Kime çektim acaba? Sanat için çektim, film gişe yapmadı. Yol yaptı, köprü yaptı. Daha faydalı, cilde iyi geliyor. Geldiği gibi de gitmiyor. Çok oturuyor! Kilo yaptı doğal olarak. Ben ona gez dolaş dilyorum! Dilime dolaşıyor! Bende 3 dil var. İstediğinle dolaş. Küçük dilim ingilice. Büyük dilim baba hakkı pastada. Mumları kim üfledi? Karanlık göremiyorum. İleriyi göremeyen bir tipim! Yakın fena değil. Gözlük var. Uzağı yakın ediyor. Çok yakın. Kardeş gibi. Yazı kuşa döndü. Zümrütü anka kuşu götürmüş! Zümrüt, Ally Mc Beal gibi. Önüne gelen götürüyor. Motor. 1100 cc. cc'ledim ya şimdi, 1100'e de gitmiştir bu yazı.Yazı kim sevmez? Ben severim. Yaz çocuğuyum ben! O. çocuğu olmaktan iyidir. O zaman allah iyiliğinizi versin. Ama her şeyi de allahtan beklememek lazım. Lazımsa ben vereyim. Tanımadığınız kimseden bir şey istemeyin! İstek Vakfı'ndan isteyin. İstek parça isteyin. Ama parçasını ayrı koyun. Koyun ki iyi mee'lesin! Olamdı e-mail'lesin! Bu yazı çok uzadı. Bitireyim artık. Bitirecem ulan seni! Bittin oğlum sen, bittin!

Kağan İşmen

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home