Cuma, Ağustos 26, 2005

iyilik işte...

• En son bir ay önce reklam metni yazdım o da olmadı, çünkü müşteri her şeyden vazgeçti.
• Çöküntüyü topyekün yaşıyoruz bence. Nedeni "umut" eksikliği olsa gerek.
• Bugünlerde sektör yeniden hareketleniyor diyorlar, bunu ortağım da diyor, ben hiç inanmıyorum. Türkiye'de giderek artan bir sis var. Bir süre sonra kesifleşecek ve birbirimizi (en azından benzerlerimizi) göremeyeceğiz diye korkuyorum. Bir koku alıyorum, ne olduğunu anlayabiliyorum ama dile getiremiyorum.
• Kızım üniversiteyi kazandı. Bu sırada gençlerin bir okula kapağı atmak için ne tür taklalar attığını yakından gördüm. Bir de okul bitince işe girmek için atılacak o taklalar, üstelik daha tehlikelisi olacak. Offfffffff herşey batıyor bana. Rahmetli Suat Taşer, bir zamanlar bu sıkıntıya "aydın sıkıntısı, geçer, geçer, korkma!" derdi. Ne aydını, ne geçeri yahu...
• Hâlâ tatil yapamadım ve yapamayacağım.
• Bu bir seçim mi, Sofi'ninki gibi... Neredeyse aynı acıyı yaşatacak kadar esaslı bir seçim. Neyi seçmek mi? Biliyorsunuz...
• Bu öğlen Pasaport'ta simit, peynir, çay üçlüsüne takıldım. Hiçbir zaman bir simiti tam olarak bitiremem, yarısı martılara gitti.
• Oh bitti!

Ben iyiyim merak etmeyin...

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

"Reklam Türkçesini kollama karakolu... [Browser'ınızdaki text encoding'i 'Universal UTF-8' yaparsanız, Türkçe karakter sorunu çıkmayacak umuyoruz.]"

Aman ne olur Türkçeyi siz kollamayın! Türkçesi şöyle sevgili öküz reklamcılar: "Tarayıcınızın metin kodlamasını UTF-8 olarak ayarlarsanız Türkçe karakter sorunu çıkmayacağını umuyoruz."

27 Ağustos, 2005 17:35  
Blogger Haluk Mesci said...

Adını yazmak uygarlığına sahip olmayan kişi !
Öküz lafını aynen iade ediyorum, sana daha iyi yakışır.

İyi bildiğini sandığın Türkçe bilgisayar terimlerinden 'tarayıcı' bir kere 'scanner' karşılığı kullanılır, bu bir.

İki, takıldığın yabancı sözcükler çoğu browser'da (tarayıcı değil) öyle geçtiği için öyle alınmıştır. Ve tek tırnak içinde yazılmıştır.

Üç, madem Türkçesini anlayacak kadar İngilizce biliyorsun, Internette anonim yazılar yazanlar için söylenmiş şunu da anlarsın :

On the Internet, nobody knows you are a dog

27 Ağustos, 2005 20:34  

<< Home