Pazartesi, Ağustos 01, 2005

Bakalım ünlüler uyacak mı?

Başlıktaki kelime oyununa bakıp Türkçe'yle ilgili bir şey yazdığımı sanmayın.
Bir önerim var.
Ünlülerin kullanıldığı reklam kampanyalarında, ajanslar kullanılan ünlüden %10 (salladım tabii) komisyon alsınlar. Hem de yasal olsun bu. Herkes bunu böyle bilsin türünden...
Madem Türkiye'de bu iş aldı yürüdü... Neden olmasın? Bu işte esas parayı kazanan "ünlü kişi" oluyor hep! Bu paranın bir kısmı da çalışanlara prim olarak dağıtılsın. Bütün ünlüleri kullanırız. Olmazsa herkesi ünlü yaparız valla. Önce ünlüyü yaratırız, sonra kullanırız. Hem kolay, zevkli, eğlenceli ve tutuyor da anasını satayım...
Tabii bu reklamcılığın ruhuna el fatiha mı olur, gına mı gelir o ayrı konu :)

Not:
Bunu da reklamyazilari@yahoogroups'a yazmıyorum. Oradan buraya gündem taşıyacağımıza, buradan oraya gündem gitsin, o da gerekirse... Ben burayı seviyorum. Yazarlar yazarları daha iyi anlar. Keşke burada Değer Dilek, Feryal Pere gibi isimler de olsa...

1 Comments:

Blogger Emrah Akay said...

Gecenin bu saatlerinde "ünlü kullanımı olabilir" mealli bir brief'in hakkını vermek üzere çalıştığımı belli ettim galiba... İnsanın aklına böyle şeyler de gelmesi doğal :)

01 Ağustos, 2005 01:17  

Yorum Gönder

<< Home