Çarşamba, Temmuz 20, 2005

Bir reklam yazarı...

bir reklam yazarının son sözleri:

- brif... biraz daha brif!

bir reklam yazırının annesiyle telefon konuşması:

- anneciğim öyle deme ama bu mutfağa o kadar uygun koşullarla sahip oluyoruz ki! Üstelik peşin fiyatına vade farksız 150 taksit. Birbirinden güzel renkler birbirinden şık tasarımlar, hem estetik, hem kullanışlı. Gel bak bilmemne yetkili satıcısına ürünleri bir de yakından gör, bu fırsatı kaçırmamak lazım aneeeee!!

bir reklam yazarının bakkaldan ekmek alması

- kepekli bir konsept tercih edilseymiş bu tırtıklı kısım daha hoş olurmuş. Ayrıca etiketteki "Matador Frını" yazısının "ı" sı unutulmuş, niye böyle ürünler satıyosunuz kardeşim?

bir reklam yazarının iş çıkışı otobüs macerası

- acaba şu uyuklayan adamın alnına bi' enerji içeceği reklamı alınabilir mi? Evet evet alınabilir. Tanrım muhteşem bi' fikir daha buldum, hemen bunu not edeyim. Şu insanların çektiği çileye bak yahu! tıklım tıkış otobüs, kimsenin birbirine saygısı da kalmamış. Bak herif yasak olduğu hald ehala cep telefonuyla konuşuyo. Burdan da şahane bi sosyal kampanya çıkar. Hatta şöyle bir başlık çok vurucu olur: "Biraz ilerleyelim beyler!" lütfen daha çağdaş, birbirine daha saygılı, bireyler olalım, toplum içinde yaşadığımızı unutmayalım!

bir reklam yazarının tiki

- ...


bir reklam yazarının en mutlu anı

- oh! sonunda ilan dergide çıktı, harbiden güzel iş çıkarmışız be helal olsun!

bir reklam yazarının annesinin en mutlu anı

- Neriiimaaan gel gel bak sana ne göstereceğim! Şu dergideki ilan var ya, hah bak şu işte! Ayyy bunu oğlum yapmış
- nassı yani resmi filan da mı o çekmiş?
- aman boşver resmi filan işte! Herkes bi fikir sunmuş onunkini beğenmiş müdürü, asıl fikir önemli fikir... Benim oğlan bulmuş...

bir reklam yazarının kabusu

- eee şurda "fark yaratır" demişsiniz... Burda "yaratır" yerine başka bi'şey söyleyelim. "Oluşturur" desek?

bir reklam yazarının kaytarması

- metinler hala hazır değil, hala internettesin, chattesin, geyiktesin yahu!
- düşünüyorum!?
- bu nasıl düşünmek?
- zihnimi boşaltıyorum...

bir reklam yazarının şiiri

- Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

Bir reklam yazarı bir reklam yazarına ne demiş?

- abi yazmışsın gene :)

bir reklam yazarının işten çıkışı

- Ohoo saat 7 olmuş, işleri de bitirdik, bugün biraz erken kaçalım...

Herkese iyi akşamlaaaaaaaaarr!

bir reklam yazarının cinnet anı

- ben kaçtıııım yarın görüşürüüüüzz
- bu basın ilanı vardı onu yaptınız mı?
- yooooo, bana kimse bi'şey söylemedi. Ne zamanaydı?
- yarın müşteriye gitmesi lazım
- *^$%"???!!!!!^$"!*

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home