Perşembe, Mart 10, 2005

Kübra Çorapçı

İstanbul Üniversitesitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü son sınıf öğrencisi Kübra Çorapçı'dan acıklı ve haklı bir mektup aldım. Fakülteye girdiğinden beri idealinin reklam yazarlığı olduğunu, uzun süredir uğraştığı halde hiçbir ajansta staj yapamadığını anlatıyor ve soruyor :

'Birçok reklamcı büyüğümüz (siz de dahil olmak üzere) sektörde taze kana ihtiyaç olduğunu söylüyor. Peki, biz "taze kan" tanımına girmiyor muyuz acaba? Ya da yanlış bir şeyler yapıyoruz da, farkında mı değiliz? Düşündüm, taşındım; işin içinden çıkamadım. Belki siz bana yardımcı olabilirsiniz. Şimdi ben susayım; üstatlar konuşsun.'

Kendisine yardım edemiyor muyuz gerçekten ? El verecek arkadaşlar için, Kübra Çorapçı kardeşimizin adresi bende.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home