Çarşamba, Mayıs 16, 2007

Avea Acil Çıkış Hattı

Böyle bir şey çıkmış, az önce radyo reklamını duydum. Diyelim ki olmak istemediğiniz bir ortamdasınız ve oradan çıkmak için bahaneye ihtiyacınız var. Avea 9898'i arıyorsunuz. Sizi bir dakika sonra arıyorlar. Siz de 'Tüüüh! Öyle mi hemen geliyorum.' deyip oradan kolayca sıvışıyorsunuz.

Marifet sanki. Acaba Avea bana bir bahane de söylüyor mu ordan çıkmak için? E nasılsa bir soran olacak ne olmuş diye. Ayrıca doğruyu söylemek varken ya da bulunmak istemediğimiz bir ortama hiç gitmemek varken neden sahtekarlık yapıyorum ve neden Avea buna ortak oluyor anlayamadım. Bu GSM Operatörlerinin olmasa da olacak bir sürü hizmetini gördük ama bu kadarına da pes!

1 Comments:

Blogger Şahin Tekgündüz said...

Bu düpedüz sahtekarlığın ve ahlaksızlığın pazarlamasıdır. Sonra da akılları sıra sosyal sorumluluktan bahseder bu .......'ler..

18 Mayıs, 2007 17:03  

Yorum Gönder

<< Home