Perşembe, Mayıs 10, 2007

En son ne zaman şiir okudunuz?*

Bir ay kadar önce, Yazı Atölyesi dersimize** gelen Haydar Ergülen’le bu konuyu konuşmuştuk. "Şiir okuma ihtiyacı duyuyor muyuz?, Ne zamanlar duyuyoruz?" Bir ara her gün bir şiir okumaya çalışıyordum. Damıtılmış kelimeler, zengin anlamlar, derin düşünceler... Utanarak itiraf ediyorum, mesleki kaygı da vardı bunun arkasında bir yerlerde. Keyif olduğu kadar, daha anlamlı, daha düzgün cümleler kurmayı otomatik hale getirmek istiyor(d)um. Neyse, aslında 14-21 Mayıs tarihleri arasında Beyoğlu Şiir Festivali varmış diyecektim size. Ayrıntılı bilgi için http://www.siirfestivali.com/index.php. İyi şiirler herkese!

* En son dün, Gülten Akın’ın İlkyaz şiirini okudum bu arada;) http://siirgen.org/siir/g/gulten_akin/ilkyaz.htm

** Bilgi Üniversitesi AdSchool Reklam Tasarımı Yüksek Lisans Programı

2 Comments:

Blogger buraKargın said...

Biraz önce okudum, çok kısa ve öz. Günün sözü gibi.

Ya ümitsizsiniz.
Ya da ümit sizsiniz.
Ya çaresizsiniz.
Ya da çare sizsiniz.

Behçet Necatigil

Aslında insanın bir başucu şiir kitabı olmalı. Hayattan her eksildiğinde, hayata her tutunduğunda ona sarılmalı tekrar tekrar. Ben denedim, işe yarıyor.

Bu arada bu bilgi için teşekkürler Nokta Hanım, hemen blogumda yayımladım ve orada olmayı çok istiyorum. Şiiristanbul'da görüşmek dileklerimle...

10 Mayıs, 2007 16:54  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Her gün bir şiir okumak kadar her gün bir şiir yazmaya çalışmak da bünyeye iyi gelir. :)

10 Mayıs, 2007 17:40  

Yorum Gönder

<< Home